۰۸:۳۰ - شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴

فرماندار شاهین شهر و میمه:

مهمترین و اساسی ترین نقش در جامعه بر عهده بانوان جامعه اسلامی است

گردهمایی مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور بصیری فرماندار و مسلم زاده معاون اجتماعی، سیاسی فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در گردهمایی تجلیل از رابطین فعال فرهنگی دستگاه های اجرایی شهرستان با اشاره به نامگذاری امسال به نام “دولت و ملت، همدلی و همزبانی” گفت: با همدلی ها و همزبانی ها برای خدمت رسانی بهتر به مردم و نظام مقدس اسلامی می توانیم موفق تر باشیم.

وی اقتدار امروز کشور را مدیون خون پاک شهدا، فداکاری ملت قهرمان ایران و رهبری های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در طول 36 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد دانست و افزود: به برکت خون های فراوانی که به پای این نظام ریخته شده است امروز در برابر دنیا حرف برای گفتن داریم.

بصیری افزود: این انقلاب به آسانی بدست نیامده لذا همه ما وظیفه داریم که برای حفظ و پایداری آن تلاش کنیم و هیچ کسی نیاید وظیفه و مسئولیت خود را کوچک و کم اهمیت بداند زیرا همه در برابر خداوند متعال و مردم، مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

فرماندار شهرستان با بیان اینکه نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند خاطر نشان کرد: مهمترین و اساسی ترین نقش در جامعه بر عهده بانوان قراردارد چه در تربیت فرزندان و آینده سازان کشور و چه در گرم نگه داشتن کانون خانواده که بر عهده زنان جامعه می باشد.

وی یکی از دغدغه های نظام را متکی بودن بودجه کشور به نفت دانست و بیان کرد: همه ما باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم و در این راه نقش و تاثیر زنان جامعه دارای اهمیت بیشتری است.

بصیری با اشاره به نقش و جایگاه بانوان در جامعه افزود: باید با استفاده از کالاهای تولید داخل کشور و اصلاح اگوی مصرف انرژی برای تحقق اقتصاد مقاومتی قدم برداریم.

سپس در ادامه از جمعی از رابطین فعال فرهنگی دستگاه های اجرایی شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

banovhn

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.