۱۷:۳۰ - جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴

همزمان با دیگر شهرهای کشور؛

راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم یمن در شاهین شهر برگزار شد

راهپیمایی بر علیه جنایات خاندان سعودی و حمایت از مردم مسلمان و مظلوم یمن در شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ در پی حملات ددمنشانه خاندان سعودی به کشور یمن و کشتار بی رحمانه مردم مسلمان این کشور، مردم خداجو و انقلابی شهرستان شاهین شهر و میمه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی این هفته با شرکت در راهپیمایی و سردادن شعارهای جنایت سعودی، جنایت آمریکاست، سعودی جنایت می کند، آمریکا حمایت می کند این جنایات را محکوم کردند.

این راهپیمایی در شاهین شهر با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مدیران ادارت پس از برگزاری نماز جمعه از مصلی نماز جمعه به سمت سه راه فردوسی این شهر برگزار شد.

نمازگزاران و راهپیمایان با شعارهای جنایت سعودی، جنایت آمریکاست، سعودی جنایت می کند، آمریکا حمایت می کند از عربستان و هم پیمانانش ابراز انزجار کردند.

انصارالله پیروز است، آل سعود نابود است و دنیا این را بداند، یمن تنها نماند، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیسم، مرگ بر تکفیری و داعشی، لا اله الا الله محمد(ص) رسول الله و الله اکبر از مهمترین شعارهای این راهپیمایان بود.

همچنین شعار های سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن، آل سعود خائن ننگت باد وهابی مرگت باد، خون حسین می جوشد یمن می خروشد، نیز از دیگر شعارهای این راهپیمایان بود.
راهپیمایان همچنین اقدام ماموران سعودی فرودگاه جده در تعرض به دو نوجوان ایرانی را محکوم کردند.

در پایان راهپیمایی پس از قرائت بیانیه و تایید بندهای آن با تکبیر الله اکبر شرکت کنندگان پرچم های رزیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به آتش کشیده شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.