۱۳:۱۳ - پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴

پرونده سیاه یک روزنامه در توهین و تمسخر؛

از توهین به امام خمینی(ره) تا انتشار حرف های سانسوری +تصاویر

همانطور که از اسم روزنامه جهان صنعت مشخص است باید در زمینه اقتصادی فعالیت کند به بیان موضوعاتی اجتماعی و خلاف عرف جامعه پرداخته است که متأسفانه تا کنون با این اقدامات این روزنامه برخوردی نشده است.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا”  چندی است روزنامه ها و برخی از رسانه هایی که گرایش های اصلاح طلبانه دارند، در اقدامی عجیب به سمت قبح زدایی و اشاعه فحشا در جامعه قدم برداشته اند.

در این راستا روزنامه جهان صنعت علیرغم نام آن که باید در زمینه اقتصادی فعالیت کند به بیان موضوعاتی اجتماعی و خلاف عرف جامعه پرداخته که متأسفانه تاکنون با اقدامات این روزنامه برخوردی نشده است.

این روزنامه طی روزهای گذشته در مطلبی طنز با عنوان ‘ازدواج سپید در برابر ازدواج قهوه‌ای’، ضمن تمسخر و توهین به سنت الهی ازدواج، اقدام به تبلیغ ازدواج سپید (یا همان زندگی دختر و پسر بدون حدود و ثغور شرعی و قانونی) پرداخته است.

در بخشی هایی از این مطلب آمده: ‘این ازدواجه خیلی خوبه، مثل اون ازدواج قدیمی‌ها نیست که آدم به خاک سیاه بشینه، خوش می‌گذره‌’

در ادامه این مطلب آمده است: حالا اون ازدواج کم بود، یه ازدواج دیگه اومده به اسم ازدواج سپید! یعنی اون اولی سیاهه؟

نویسنده مطلب در ادامه تمسخر خود به سنت نبوی ازدواج می نویسد: یه رابطه خیلی ریزی بین رنگ سفید و آزادی وجود داره. در دهه 40 در انقلاب سفید هم همین اتفاق افتاد‌! این ازدواج سپید نتیجه سخت گیری های ازدواج سنتیه. وقتی شما از اونور هی فشار میاری، اینطوری از اینور میزنه بیرون.

a9eb46e3-3229-47a8-be0e-ed2b48c383f0

این روزنامه همچنین در اولین روزهای انتشار خود در سال 94 در مطلبی با عنوان «عید خود را چگونه گذراندید؟» به نقل از «محمدرضا ستوده» نوشته است:
«…من تقریباً 90 درصد کارهایی که در عید انجام داده را نمی توانم بگویم حالا شما را نمی دانم. کمترین خلاف من در تعطیلات خواب بود که آن‌هم گاهی آدم خواب‌هایی می بیند که در بیداری 15 سال زندان و 270 ضربه شلاق دارد!.

در جایی دیگر با تمسخر فضای اسلامی حاکم بر ایران نوشته است: تازه این وضعیت من و امثال من است که از تهران خارج نشدیم و تعطیلات را زیر سایه مسوولین انتظامی و امنیتی کشور سپری کردیم‌. خودتان تصور کنید آنهایی که از کشور و از زیر این سایه خارج شدند تعطیلات خود را چگونه گذرانده‌اند‌! احساس خفگی می کنم. دلم می خواهد بگویم در عید چه‌کار کردم، اما هر چه می گردم حتی یک صحنه قابل پخش هم وجود ندارد!»

f9a47fc9-7487-458c-9829-2b9c4514ab72

روزنامه «جهان صنعت» در ویژه نامه نوروزی امسال خود نیز در مطلبی با عنوان «جامعه شیعی نیاز به حزب ندارد» در مصاحبه ای با «محمد هاشمی» به نقل از «مژگان فرجی»، چنین آورده است:

«آقای مرعشی هم می گفتند که یک‌بار به آقای هاشمی گفتم برای چه این‌همه زحمت می کشید، به استراحت بپردازید.

این روز نامه در ادامه با توهین به امام خمینی (ره) از ناامیدی بنیانگذار انقلاب در پیروزی انقلاب اسلامی نوشته است: آقای هاشمی به من گفت سه مرتبه و زمان هایی که حضرت امام (ره) از مبارزه ناامید شده بودند من از تهران تا نجف رفتم تا ایشان را برای ادامه تشویق کنم و موفق هم شدم. …»

2a18f230-34db-4f15-b6b5-9c44b2cff88bمنبع:راه دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.