۱۱:۱۱ - سه شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴

این قسمت: روزنامه جهان صنعت

رابطه ازدواج سفید با آزادی با چاشنی تمسخر سنت نبوی ازدواج!

روزنامه ‘جهان صنعت’ در مطلبی طنز با عنوان ازدواج سپید در برابر ازدواج قهوه‌ای، ضمن تمسخر و توهین به سنت الهی ازدواج، اقدام به تبلیغ ازدواج سپیدنموده است.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا”  روزنامه ‘جهان صنعت’ که یک روزنامه اقتصادی محسوب می شود در مطلبی طنز با عنوان ‘ازدواج سپید در برابر ازدواج قهوه‌ای’ در شماره دیروز خود، ضمن تمسخر و توهین به سنت الهی ازدواج، اقدام به تبلیغ ازدواج سپید( یا همان زندگی دختر و پسر بدون حدود و ثغور شرعی و قانونی) نموده است.

در بخشی هایی از این مطلب آمده: ‘این ازدواجه خیلی خوبه، مثل اون ازدواج قدیمی‌ها نیست که آدم به خاک سیاه بشینه، خوش می‌گذره‌’

در ادامه این مطلب آمده است: حالا اون ازدواج کم بود، یه ازدواج دیگه اومده به اسم ازدواج سپید! یعنی اون اولی سیاهه؟

نویسنده مطلب در ادامه تمسخر خود به سنت نبوی ازدواج می نویسد: یه رابطه خیلی ریزی بین رنگ سفید و آزادی وجود داره. در دهه 40 در انقلاب سفید هم همین اتفاق افتاد‌! این ازدواج سپید نتیجه سخت گیری های ازدواج سنتیه. وقتی شما از اونور هی فشار میاری، اینطوری از اینور میزنه بیرون.

چندی پیش نیز سایت خبرآنلاین اقدام به انتشار مصاحبه با زوجی نموده که به سبک ازدواج سفید در کنار هم زندگی می‌کنند که متاسفانه در شبکه های اجتماعی و برخی از سایت ها هم بازنشر داشت که البته کمی بعد از انتشار از روی خروجی سایت ‘خبرآنلاین’ حذف شد!

به نظر می رسد ترویج این نوع سبک زندگی غربی در جامعه اسلامی با انتشار مطالب های متعدد در قالب طنز و یا مصاحبه و خبر در برخی از رسانه های مکتوب و مجازی کشور با هدف عادی سازی و حساسیت زدایی بدنه سفید و خاکستری جامعه است که زنگ خطری برای مسئولان فرهنگی کشور محسوب می شود.

منبع:راه دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.