۰۹:۱۵ - دوشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۴

حمایت مجلسی ها از ادامه حضور کی روش

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس بر حمایت از کی روش در تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” کمال‌الدین پیرموذن گفت: قاطبه نمایندگان از دولت به‌ویژه از وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال می‌خواهند تا کی‌روش را در راس تیم ملی نگه دارند.
وی افزود: کی‌روش توانسته است در سال‌های اخیر تیمی موفق، توانمند، جوان‌گرا، تکنیکی، خوش‌ترکیب و موفق را ترتیب داده و مهیا کند.
پیرموذن تصریح کرد: با موفقیت‌های پی در پی و غرور‌آفرین تیم ملی نه تنها غرور ملی بارور و نشاط و سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی افزایش یافته بلکه بارقه امید برای موفقیت‌های بیشتر تیم ملی فوتبال افزایش یافته است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مقامات دلسوز کشور باید کی‌روش و تیم ملی فوتبال را از سیاست‌های حمایتی مجدانه خود برخوردار کرده و تردید نداشته باشند که در صورت بی‌مهری مسئولان به کی‌روش، مواخذه آنها در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: امیدواریم شخص رئیس جمهور هم یار کی‌روش باشد و از کارنامه او دفاع کند چراکه موفقیت‌های ورزش عامل مهمی در افزایش نشاط و شکوفایی روح اعتماد به نفس در جامعه است.
پیرموذن در پایان افزود: امیدواریم با حفظ کی‌روش تا جام جهانی آینده هم تیم ملی تقویت شده و هم زمینه برای هدف‌گذاری درست در فوتبال و موفقیت‌های بیشتر فراهم آید.

منبع:مشرق نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.