۰۸:۰۰ - یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳

فرماندار شهرستان:

دولت در مهار تورم توانسته کارنامه قابل قبولی ارائه دهد

آخرین جلسه شورای اداری شاهین شهر و میمه در سال جاری با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان، فرماندار، معاونان، مدیران، شهرداران، بخشداران و ائمه جمعه شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نامعاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه در سال جاری اظهار کرد: با توجه به صنایع متعدد و مهمی که در شهرستان شاهین‌شهر و میمه وجود دارد این شهرستان یکی از شهرستان های مهم استان به شمار می آید.

رسول یاحی به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص محیط‌ زیست اشاره کرد و گفت:مباحث محیط زیست و آلودگی هوا مباحثی نیستند که نیاز باشد مقام معظم رهبری با تشکیل جلسات اهمیت و تذکرات زیست محیطی را به مردم و مسئولان گوشزد کنند.

وی اضافه کرد: همه مسئولان موظف هستند که مسائل زیست محیطی را بررسی و ضمن شناسایی مشکلات به آنان رسیدگی کنند تا نظر مقام معظم رهبری به بهترین نحو تامین شود.

یاحی با بیان اینکه شرایط خوب کشور را مدیون خون شهدا و انقلاب اسلامی هستیم گفت: مردم ما مردم خوب و متدینی هستند که باید همیشه در مقام خدمتگزار به این مردم خدمت کنیم و برای خدمت رسانی بهتر به نظارت بیشتر به لحاظ کمی و کیفیتی نیاز داریم.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه نیز در این جلسه بابیان اینکه دولت تدبیر و امید هم در سیاست خارجی، هم در حوزه سلامت و هم در مهار تورم تاکنون توانسته کارنامه قابل دفاعی از خود داشته باشد، تصریح کرد: با وجود رکود زیادی که بر اقتصاد کشورمان بر اثر تحریم‌های ناجوانمردانه حاکم بود، دولت توانست تورم 41 درصدی را به 16 درصد تقلیل دهد.

وی با بیان اینکه امروزه هیچ ایرانی در حوزه سلامت دغدغه درمان ندارد و همه مردم تحت پوشش بیمه سلامت هستند، ادامه داد: با وجود فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها در سال 93 دولت نزدیک به 10 هزار میلیارد تومان به حوزه سلامت کمک کرد.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه دولت سال آینده 4 هزار و 800 میلیارد تومان برای حوزه سلامت در نظر گرفته است، گفت: دولت توانست با تقویت حوزه سلامت و اصلاح تعرفه پزشکان جلوی پدیده زشت زیرمیزی را بگیرد.

بصیری با بیان اینکه دولت در عرصه سیاست خارجی و حل مناقشه هسته‌ای پای میز مذاکره توانسته گام‌های قابل قبولی بردارد، خاطر نشان کرد: امروزه دولتمردان آمریکایی به‌ صراحت اذعان می‌کنند که نمی‌توانند به هیچ عنوان جلوی فعالیت و پیشرفت هسته‌ای ایران را بگیرند و باید ایران هسته‌‌ای را در قالب یک چارچوب بپذیرند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه تمهیدات لازم برای چهارشنبه آخر سال اندیشیده شده است، تصریح کرد: در این زمینه همکاری تنگاتنگی را با نهادهای امنیتی شهرستان از جمله سپاه و نیروی انتظامی آغاز کرده‌ایم که امیدواریم امسال نیز مانند سالیان گذشته شاهد هیچ‌گونه اتفاق ناگواری برای هیچ شهروندی نباشیم.

وی با بیان اینکه 6 کمیته برای ارائه خدمات و پذیرایی از مسافران نوروزی فعالیت خود را در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه آغاز کرده‌اند، اظهار کرد: تمهیدات لازم به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه (س) در نظر گرفته‌ شده است.

در پایان جلسه ضمن معرفی مدیران نمونه شهرستان با اهدای لوح تقدیر از آنان قدردانی شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.