۱۱:۴۰ - شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه:

نوروز امسال 2 هزار نفر از شاهین شهر و میمه به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: 2 هزار نفر در نوروز 94 از شهرستان شاهین شهر و میمه به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری “شاهین نا” محمدرضا قربانی امروز  اظهار کرد: سفرهای امسال نوروزی راهیان نور بیشتر در قالب خانوادگی است و در نظر داریم که خانواده‌ها را به این سفر معنوی اعزام کنیم.

وی با اشاره به تعداد ظرفیت‌های اعزامی افزود: امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم که نزدیک به 2 هزار نفر را از سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه به سفر معنوی راهیان نور اعزام کنیم.

*جمع‌آوری بیش از 500 دیش و ماهواره در شاهین شهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: در راستای طرح داوطلبانه جمع‌آوری ماهواره یا همان دجال‌واره‌ها در سطح شهرستان از ابتدای سال تا پایان بهمن‌ماه 93 توانستیم بیش از 500 دیش و ماهواره از سطح شاهین‌شهر جمع‌آوری کنیم.

وی با بیان اینکه مردم در این طرح به‌صورت اغنایی ماهواره را تحویل می‌دهند، گفت: هر فردی در ازای دادن ماهواره به‌عنوان هدیه و به‌صورت کاملا رایگان یک گیرنده دیجیتال دریافت می‌کند.

قربانی با مطرح کردن پیامدها و آثار شوم و مضر ماهواره در جامعه ادامه داد: امروزه بسیاری از معضلات اجتماعی از جمله‌ طلاق، اعتیاد، بی‌حجابی و فحشا نشأت ‌گرفته از همین ماهواره یا دجال‌واره‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: تنها به جمع‌آوری ماهواره‌ها در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه اکتفا نکرده‌ایم و اقدام به فعالیت‌های فرهنگی دیگری از جمله توزیع بروشور و کتاب‌های آموزشی در بحث دجال واره‌ها نیز کرده‌ایم که تاکنون به لطف و یاری خدواند متعال آثار خوبی را به همراه داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه با اشاره به فرارسیدن چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: در این زمینه همکاری تنگاتنگی را با نهاد امنیتی شهرستان از جمله: نیروی انتظامی آغاز کرده‌ایم که در پایان سال شاهد اتفاق ناگواری برای هیچ شهروندی نباشیم.

انتهای پیام/

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.