۰۸:۲۰ - شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

نماینده مردم شاهین شهر و میمه:

بیشترین فرصت دیپلماسی کشور صرف مذاکرات هسته ای شده است

حاجی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: جذب اعتبار برای احداث سه مدرسه در شهرستان مهمترین اقدامی است که در سال 93 در حوزه مدیریتی خود با پیگیری به نتیجه رسانیده است.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“؛ نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص ادعای ترک برداشتن تحریم ها از سوی دولت گفت: چنین چیزی صحت ندارد زیرا از ابتدای شروع مذاکرات هسته ای با گروه 5+1 تاکنون نه تنها هیچ تحریمی برداشته نشده بلکه 18 مورد تحریم جدید نیز به فهرست تحریم ها اضافه شده است.

حسینعلی حاجی دلیگانی با بیان اینکه امروز کشور ما در منطقه از چنان اقتداری برخوردار است که نیازی به موافقت نداریم و در حال حاضر این آمریکایی ها هستند که در تلاش برای رسیدن به توافق هستند. اضافه کرد: در شرایط کنونی باید تیم مذاکره کننده کشورمان با حفظ همین اقتدار پای میز مذاکرات بنشینند. و ثابت کنند که فشار و تحریم ایران را پای میز مذاکرات نکشانده بلکه اقتدار نظام موجب نشستن پای میز مذاکرات شده است.

وی در خصوص دیپلماسی کشور گفت: در مجموع دولت بیشترین فرصت خود را صرف مذاکرات هسته ای کرده و برخی فعالیت هایی که باید انجام می داده تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه افزود: به موجب قانون اساسی کشور هر توافقنامه ای که نوشته می شود باید به تصویب مجلس برسد و بر همین اساس توافق نامه تیم مذاکره کننده هسته ای که در چارچوب مصوبات نظام عمل می کند در صورتی که منطبق با اصول و حفظ خطوط قرمز نظام باشد به تصویب مجلس خواهد رسید.

حاجی جذب اعتبار برای احداث سه مدرسه در شهرستان را مهمترین اقدام سال 93 در حوزه مدیریتی خود عنوان کرد و افزود: خبر قرارداد آب منطقه ای استان راجع به 210 لیتر پساب تصفیه خانه شاهین شهر با شرکت پالایش نفت را که بدلیل ظلم بزرگی که در حق بیت المال صورت گرفته باید لغو شود را بدترین خبر سال 93 در سطح شهرستان دانست.

وی افزود: در سال 93 به منظور تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی علاوه بر اینکه به مسئولان ذی ربط تذکرات لازم را دادیم خود نیز تلاش کردیم در راستای کمک به تحقق شعار سال حرکت کنیم.

نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی پیگیری کارهایی که در حال انجام است برای رسیدن به نتیجه قطعی را مهمترین برنامه سال آینده کاری خود مطرح کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.