۱۹:۳۸ - جمعه ۰۸ اسفند ۱۳۹۳

امام جمعه شهر گز:

صلابت و اقتدار نظام در رزمایش نیروی دریایی سپاه به نمایش درآمد/ با شور و اکرام فاطمی نیازمندان یاری شوند

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهر گز گفت: رزمایش نیروی دریایی سپاه نمایش استقلال و حاکمیت ارضی، قدرت ملی، اقتدار نیروهای مسلح و توانمندی نظامی بود و صلابت و توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در این رزمایش به نمایش درآمد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ امام جمعه شهر گز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک معاصی، حضرت زهرا(سلام الله علیها) را اولین مدافع ولایت و امامت دانست و افزود: اولین کسی که پس از غروب غمبار پیامبر اکرم(صلوات الله علیها) قدرتمندانه علم پیکار با سران ظلم و غصب و غارت را به دوش کشید و با سخنرانی افشاگرانه به بیان حقیقت پرداخت و چهره  ماهیت پلید غاصبان را رسوا کرد حضرت زهرا(س) بود.

حجت الاسلام سید حمیدرضا هاشمی در ادامه با اشاره به مذاکره هفته گذشته تیم مذاکره کننده اشاره کرد و بلند پروازی آمریکایی ها، فشارهای شخص نتانیاهو و حدودی که برای ایران در نظر نمی گیرند را از عوامل نرسیدن به توافق دانست.

وی با بیان اینکه ما همیشه اهل گفتگو هستیم و خواهیم بود افزود: در صورتی توافق را  می پذیریم که ایران را به عنوان عضو کانون NPT بدانند، همه تحریم ها بلافاصله برداشته شود، ایران حق غنی سازی را داشته باشد و به فعالیت های صلح آمیز هسته ای خود ادامه دهد.

خطیب نماز جمعه شهر گز با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه چه تحریم باشد و چه تحریم نباشد اقتصاد مقاومتی باید جدی گرفته شود گفت: برای اجرای اقتصاد مقاومتی باید سه هسته وارد میدان شود از جمله سیاست گذاران به عنوان مسئولان، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان.

وی اضافه کرد: مسئولان باید مدیریت صحیح طوری تصمیم گیری و عمل کنند که تولید کنندگان داخلی آسیب نبینند و بر تولیدات داخلی نظارت و حمایت کنند تا تولید کننده نیز کیفیت و تولید خود را بالا برده و مصرف کننده نیز میل به خرید تولیدات داخلی پیدا کند.

حجت الاسلام هاشمی رزمایش نیروی دریایی سپاه را نمایش استقلال و حاکمیت ارضی، قدرت ملی، اقتدار نیروهای مسلح و توانمندی نظامی دانست و تصریح کرد این رزمایش صلابت و توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت.

سه تذکر و یک هشدار

امام جمعه شهر گز در ادامه با توجه به روزهای پایانی سال و جشن نیکوکاری و تقارن با ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: امسال باید با شور و اکرام فاطمی نسبت به نیازمندان توجه جدی داشته باشیم و می طلبد که توانگران و ثروتمندان در روزهای پایانی سال دست ضعفا و همشهریان نیازمند خود را بگیرند و به آیه شریفه وَأَمَّا السَّائِلَ فَلَا تَنْهَرْ عمل کنند.

وی از مسئولان بهداشت شهرستان خواست نسبت به اعمال قوانین و رعایت نکات بهداشتی در خصوص مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته به طور جدی نظارت و برخورد داشته باشند.

حجت الاسلام هاشمی تذکر سوم را به بزرگترهای خانواده داد که در مراسمات و جشن های عروسی در خصوص برگزاری مراسم عروسی، کاروان عروسی و صدای انفجار ترقه هایی که مزاحمت برای دیگران ایجاد می کند مدیریت داشته باشند و سعی کنند که مبارک باد گفته شود نه لعنت باد.

امام جمعه شهر گز در پایان به جوانانی که برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد می کنند هشدار داد که به طور جدی برخورد خواهد شد و از دادستان شهرستان نیز خواست که حفاظت اجتماعی را جدی گرفته و با کسانی که موجب جریحه دارشدن عفت عمومی و سلب آسایش شهروندی می شوند شدید برخورد نمایند.

و ی اضافه کرد کسی که خواستار ازدواج با دختری باشد راهش تهدید و ایجاد مزاحمت و دیوارنویسی نیست باید عاقلانه بیندیشیم تا بتوانیم عاشقانه زندگی کنیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.