۱۰:۳۰ - جمعه ۰۸ اسفند ۱۳۹۳

دروازه ملی پوش اصفهانی در تیم پلر بوداپست مجارستان

محسن بابا صفری لژیونر کشورمان از تیم تاتابانیا به پلر بوداپست پیوست.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا” به نقل از صاحب نیوز، محسن بابا صفری دروازه‌بان تیم ملی و لژیونر ارزشمند هندبال کشورمان که در تاتابانیای مجارستان بازی می‌کرد پس از گفتگوهای فراوان به تیم پایتخت مجارستان پیوست. باباصفری در گفتگو با فدراسیون هندبال گفت: در پی درخواست باشگاه پلر بوداپست و صحبت‌های مکرر با مدیر برنامه‌هایم با این تیم مجارستانی قرارداد بستم و از این هفته برای تیم جدیدم بازی می‌کنم. باشگاه تاتابانیا ابتدا با رفتنم مخالفت کرد اما صحبت‌های مدیرعامل پلر بوداپست با مدیرعامل و تاتابانیا آن‌ها را راضی کرد.

دروازبان تیم ملی کشورمان در خصوص شرایط تیم پلر گفت: تیم پلر بوداپست از تیم‌های ریشه‌دار مجارستان است. این تیم از لحاظ رده‌بندی پایین‌تر از تاتابانیا است اما در برابر خیلی از تیم‌های بالای جدول قد علم کرده و تیم پلر بوداپست نیز به دروازه‌بان احتیاج داشت و از بازی‌هایی که برابر تاتابانیا انجام داده بودم راضی بودند.

او همچنین افزود: از آنجاییکه دوست داشتم در پایتخت باشم و از طرفی در این تیم می‌توانم ۶۰ دقیقه بازی کنم، این امر برایم اهمیت زیادی داشت و این پیشنهاد را قبول کردم.

لژیونر کشورمان که تمرینات خود را از روز دوشنبه با تیم جدید پلر بوداپست آغاز کرده بود فردا جمعه ۱۳۹۳/۱۲/۸ در اولین بازی پلی آف مقابل مزداگوش مجارستان بازی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.