شاهین پرس

دروازه ملی پوش اصفهانی در تیم پلر بوداپست مجارستان

کدخبر: 27710
۸ اسفند ۱۳۹۳ در ساعت ۱۰:۳۰ قبل از ظهر

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا” به نقل از صاحب نیوز، محسن بابا صفری دروازه‌بان تیم ملی و لژیونر ارزشمند هندبال کشورمان که در تاتابانیای مجارستان بازی می‌کرد پس از گفتگوهای فراوان به تیم پایتخت مجارستان پیوست. باباصفری در گفتگو با فدراسیون هندبال گفت: در پی درخواست باشگاه پلر بوداپست و صحبت‌های مکرر با مدیر برنامه‌هایم با این تیم مجارستانی قرارداد بستم و از این هفته برای تیم جدیدم بازی می‌کنم. باشگاه تاتابانیا ابتدا با رفتنم مخالفت کرد اما صحبت‌های مدیرعامل پلر بوداپست با مدیرعامل و تاتابانیا آن‌ها را راضی کرد.

دروازبان تیم ملی کشورمان در خصوص شرایط تیم پلر گفت: تیم پلر بوداپست از تیم‌های ریشه‌دار مجارستان است. این تیم از لحاظ رده‌بندی پایین‌تر از تاتابانیا است اما در برابر خیلی از تیم‌های بالای جدول قد علم کرده و تیم پلر بوداپست نیز به دروازه‌بان احتیاج داشت و از بازی‌هایی که برابر تاتابانیا انجام داده بودم راضی بودند.

او همچنین افزود: از آنجاییکه دوست داشتم در پایتخت باشم و از طرفی در این تیم می‌توانم ۶۰ دقیقه بازی کنم، این امر برایم اهمیت زیادی داشت و این پیشنهاد را قبول کردم.

لژیونر کشورمان که تمرینات خود را از روز دوشنبه با تیم جدید پلر بوداپست آغاز کرده بود فردا جمعه ۱۳۹۳/۱۲/۸ در اولین بازی پلی آف مقابل مزداگوش مجارستان بازی خواهد کرد.