۲۰:۰۶ - سه شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳

تراکتورهای کشاورزی شاهین شهر و میمه دارای پلاک می شوند

تقیان دبیر نظام صنفی جهاد کشاورزی از شروع کار پلاک گذاری تراکتور های کشاورزی شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ مرحله اول عملیات پلاک‌گذاری بیش از 37 دستگاه تراکتور فعال در بخش کشاورزی منطقه گز و گرگاب شهرستان شاهین شهر و میمه آغاز شد.

دبیر نظام صنفی جهاد کشاورزی شهرستان در گفتگویی اظهار کرد: به منظور ساماندهی و حمایت از کشاورزان تراکتورها و اداوات کشاورزی منطقه پلاک گذاری می شوند.

اکبر تقیان افزود: اولین مرحله پلاک گذاری روز سه شنبه با حضور سرهنگ یزدان پرست و سرگرد یاوری نمایندگان راهنمایی و رانندگی اصفهان و جمعی از مسئولان محلی و تراکتورداران منطقه در شرکت تعاونی مکانیزاسیون شهدای گرگاب 37 دستگاه تراکتور برای دریافت پلاک مورد بازدید فنی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح کلیه تراکتورهای با مدل ساخت 1381 به بالا که عمر 13 سال دارند پلاک گذاری می شوند.

دبیر نظام صنفی جهاد کشاورزی شهرستان گفت: شماره موتور و شاسی تراکتورها پس از بازدید فنی توسط نمایندگان پلیس راهور در کارتکس مربوبط به هر دستگاه ثبت شد که در روزهای آینده و بر اساس زمان بندی مالکین تراکتورها با به همراه داشتن مدارک(کارت ملی، سند مالکیت یا وکالت نامه، شناسنامه تراکتور و کارت عابر بانک) به اداره راهنمایی و رانندگی مراجعه کرده و پلاک تراکتور را تحویل می گیرند.

تقیان در ادامه به مالکین تراکتورهای مدل ساخت 81 که برای پلاک گذاری اقدام نکرده اند تاکید کرد هرچه سریعتر جهت دریافت پلاک اقدام نمایند.

وی در پایان افزود: پلاک گذاری تراکتورهای کشاورزی منطقه مورچه خورت و میمه در روزهای آینده پس از اطلاع رسانی به تراکتورداران انجام خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.