۱۱:۳۰ - پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

رئیس کمیته معدن اتاق بازرگانی اصفهان:

صنعتگران از تسهیلات بانکی استقبال نمی‌کنند

رئیس کمیته معدن اتاق بازرگانی اصفهان گفت: سود تسهیلات بانک‌ها معمولا بین 22 تا 30 درصد متغیر است، این سود بالا مانع دریافت تسهیلات می‌شود زیرا سود واحدها کم است و توان پرداخت اقساط را ندارند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا”عباس تاج‌بخش با اشاره به برخی مشکلات معادن فعال در سطح استان اظهار کرد: یکی از مشکلات معادن استان عدم همکاری بانک‌ها با معادن است.

وی ادامه داد: سود تسهیلات بانک‌ها معمولا بین 22 تا 30 درصد متغیر است، این سود بالا مانع دریافت تسهیلات می‌شود زیرا سود واحدها کم است و توان پرداخت اقساط را ندارند.

رئیس کمیته معدن اتاق بازرگانی اصفهان یادآور شد: در این شرایط صنعتگران و تولیدکنندگان از دریافت تسهیلات استقبال چندانی نمی‌کنند مگر اینکه با مشکلی مواجه باشند و مجبور به دریافت این تسهیلات باشند.

وی در ادامه با اشاره به برخی فعالیت‌های کمیته معدن اتاق بازرگانی اصفهان اعلام کرد: این کمیته از اساتید و صاحب‌نظران صنعت و معدن تشکیل شده و جلسات کمیته به صورت ماهانه برگزار می‌شود تا آخرین وضعیت معادن و مشکلات پیش‌روی آنها بررسی و برطرف شود.

تاج‌بخش تصریح کرد: راهکارهایی که در کمیته معدن اتاق بازرگانی اصفهان مطرح می‌شود از طریق جراید، سایت اتاق بازرگانی و پورتال‌های صنعتی و معدنی منعکس و اطلاع‌رسانی می‌شود که امیدواریم به این راهکارها اهمیت و توجه کافی شود.

وی اضافه کرد: به طور قطع اگر به این نظرات و پیشنهادات توجه شود بسیاری از مشکلات معادن برطرف می‌شود.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.