۱۸:۵۱ - یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

همزمان با سراسر کشور؛

زنگ انقلاب در مهد مهر مادر شاهین شهر نواخته شد

در اولین روز از دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در مهد کودک مهر مادر نواخته و جشن های سالگرد پیروز انقلاب اسلامی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نادر اولین روز از ایام الله دهه فجر و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان، مسئول امور بانوان فرمانداری و مسئول کانون و کمیته کودک و نوجوان و جمعی از مربیان شاهین شهر همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب  در مهد کودک مهر مادر تحت پوشش بهزیستی،نواخته و جشن های دهه فجر آغازشد.

مسئول کانون پرورش فکری و مسئول کمیته کودک و نوجوان گفت: دهه فجر بهترین فرصت آشنایی کودکان و نوجوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و نقش مهم آنان در حفظ انقلاب اسلامی است.

فریبا پسنده اضافه کرد: برگزاری جشن های انقلاب با حضور کودکان و نوجوانان موجب شادابی و نشاط آنها می شود.

وی در ادامه ضمن معرفی ویژه برنامه های دهه فجر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شاهین شهر کلیه دانش آموزان مدارس را برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

– برگزاری سومین همایش مادربزرگ ها و نوه ها و اولین جشنواره سرودهای انقلابی 12 بهمن ماه 30/9 صبح،  برگزاری مرحله دوم سومین مسابقه نشریه دیواری و کارت پستال سازی با عنوان ( روزهای سپید ) 15 بهمن ماه ساعت 9صبح، برگزاری نقاشی گروهی و طولی 19 بهمن ماه ساعت 9 صبح

وی در پایان یاد آور شد که در کنار برپایی نمایشگاه آثار هنری با عنوان آیینه ها و آیه ها، کارگاه های مختلف فرهنگی و هنری همه روزه در ایام الله دهه فجر صبح ها از ساعت 8 الی 12 ویژه مدارس و از ساعت 14 الی 30/17 ویژه عموم در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشکیل می شود. علاقمندان می توانند علاوه بر بازدید از نمایشگاه، از کارگاه های فرهنگی و هنری نیز بهرمند شوند.

اجرای سرود توسط نونهالان و دکلمه و گلباران نمودن تمثال امام راحل (ره) از دیگر برنامه های این مراسم بود .

zang 09 zang 10 zang 11 zang 12

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.