شاهین پرس

زنگ انقلاب در مهد مهر مادر شاهین شهر نواخته شد

کدخبر: 26905
۱۲ بهمن ۱۳۹۳ در ساعت ۶:۵۱ بعد از ظهر

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نادر اولین روز از ایام الله دهه فجر و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان، مسئول امور بانوان فرمانداری و مسئول کانون و کمیته کودک و نوجوان و جمعی از مربیان شاهین شهر همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب  در مهد کودک مهر مادر تحت پوشش بهزیستی،نواخته و جشن های دهه فجر آغازشد.

مسئول کانون پرورش فکری و مسئول کمیته کودک و نوجوان گفت: دهه فجر بهترین فرصت آشنایی کودکان و نوجوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و نقش مهم آنان در حفظ انقلاب اسلامی است.

فریبا پسنده اضافه کرد: برگزاری جشن های انقلاب با حضور کودکان و نوجوانان موجب شادابی و نشاط آنها می شود.

وی در ادامه ضمن معرفی ویژه برنامه های دهه فجر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شاهین شهر کلیه دانش آموزان مدارس را برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

– برگزاری سومین همایش مادربزرگ ها و نوه ها و اولین جشنواره سرودهای انقلابی 12 بهمن ماه 30/9 صبح،  برگزاری مرحله دوم سومین مسابقه نشریه دیواری و کارت پستال سازی با عنوان ( روزهای سپید ) 15 بهمن ماه ساعت 9صبح، برگزاری نقاشی گروهی و طولی 19 بهمن ماه ساعت 9 صبح

وی در پایان یاد آور شد که در کنار برپایی نمایشگاه آثار هنری با عنوان آیینه ها و آیه ها، کارگاه های مختلف فرهنگی و هنری همه روزه در ایام الله دهه فجر صبح ها از ساعت 8 الی 12 ویژه مدارس و از ساعت 14 الی 30/17 ویژه عموم در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشکیل می شود. علاقمندان می توانند علاوه بر بازدید از نمایشگاه، از کارگاه های فرهنگی و هنری نیز بهرمند شوند.

اجرای سرود توسط نونهالان و دکلمه و گلباران نمودن تمثال امام راحل (ره) از دیگر برنامه های این مراسم بود .

zang 09 zang 10 zang 11 zang 12