۱۶:۰۳ - پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲

به مناسبت هفته بسیج

نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه: درراستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن هفته بسیج بیش از ۴۳ برنامه در سطح شهرستان‌ شاهین‌شهر و میمه اجرا می‌شود.

shahinna5

 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه:  درراستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن هفته بسیج بیش از ۴۳ برنامه  در سطح شهرستان‌ شاهین‌شهر و میمه اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا،  سرهنگ علی رجبی فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج، به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در اجتماع 50 هزار نفری بسیجیان در مصلی امام، که فرمودند «بسیج مایه افتخار و ابهت نظام جمهوری اسلامی است و رفتار بسیجیان مطابق با الگوی اسلامی است»اشاره کردند و افزودند: معظم‌له در فرمایشات خود توقعات بزرگ و به جایی را از بسیج داشتند که امیدواریم بتوانیم این توقعات به‌جا را برآورده نماییم.

 

سرهنگ رجبی بابیان اینکه«مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند بسیج باغ پر از گلی است که حق همه مردم ایران است برای یک نوبت هم شده وارد این باغ پر از گل شوند و از فضای این باغ معطر استفاده کنند» تصریح کرد: رزمایش اخیر گردان‌های بیت‌المقدس که همزمان با چهار استان دیگر دراستان اصفهان برگزار شد هم از لحاظ اجرای برنامه‌ها، هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی که توسط بازرسان سازمان بسیج مستضعفین سنجیده و ارزیابی شده بوداین شهرستان در سطح استان اصفهان، هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی رتبه اول را کسب کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه بر اساس نظرسنجی‌هایی که توسط کارشناسان مربوطه از سطح شهرستان صورت گرفته است، نزدیک 30 درصد مردم این شهرستان از فعالیت‌های بسیج بی‌اطلاعند، اظهار کرد: در حال انجام فعالیت‌های فرهنگی هستیم که این میزان را کاهش دهیم.

 

وی با بیان اینکه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته بسیج بیش از 43 برنامه در سطح شهرستان‌ شاهین‌شهر و میمه در نظر گرفته شده است به معرفی این برنامه‌ها پرداخت و افزود: این برنامه‌ها توسط اقشار مختلف بسیج، پزشکان، ورزشکاران، پیشکسوتان سپاه و ارتش و همچنین در کلیه پایگاه‌های  بسیج در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

 

سرهنگ رجبی با اشاره به برنامه های شاخص هفته بسیج، ناحیه مقاومت شاهین‌شهر و میمه بیان داشت: دیدار روز گذشته بسیجیان با مقام معظم رهبری از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های این ناحیه در هفته بسیج به شمار می‌آید.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه دیگر عناوین برنامه های هفته بسیج رابه شرح ذیل معرفی نمودند: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تشکیل حلقه‌های صالحین با هدف تقویت روحیه و بصیرت‌افزایی، حضور منسجم و باشکوه کلیه بسیجیان در نماز جمعه، پیاده‌روی حوزه بسیج خواهران، تشکیل کارگروه تخصصی، افتتاح سالن ورزشی، فعالیت بسیجیان در فضای مجازی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و تشویق بسیجیان نمونه

 

همچنین بخوانید:

2 Responses to “نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه”

  1. در پایگاه تحلیلی خبری 598(598.هق)در قسمت جستجو واژه میمه را نوشته و با کلیک بر روی نشانگر ذره بین(سرچ کردن میمه )ار شیواخبار مربوط به میمه اورده می شود صفحه پنجم ان را خوانده وبا رفتن به سایت صبح میمه و باخبرنماز جمعه در مسجد جامع وزوان (اطلاع رسانی) خصوصا عکسهای شماره 3 و 5 این خبر و انالیز و تجزیه و تحلیل ها ……..

  2. برگرفته از وبلاگ صبح میمه/لینک مطلب http://www.sobhemeymeh.blogfa.com/post-5735.aspx
    گزارش نماز جمعه ی میمه – ۲۹/۲/۹۱
    گزارش نماز جمعه ی میمه – ۲۹/۲/۹۱

    علیرضا هاشمی خبرنگار نماز تصاویر : ابوالفضل محرمی

    نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه موقت میمه در مسجد جامع شهر اقامه گردید.

    نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی خطبه اول خود را به بیان مواردی در ارتباط با نام گذاری سال 1391 به سال تولید ملی،حمایت از کار وسرمایه ایرانی پرداخت و اذعان نمود کار و تلاش و تولید در اسلام و سیره اهل بیت اهمیت بسیار زیادی دارد و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با درایت خاص خود به منظور بی نیازکردن کشور از بیگانگان و ناکام گذاشتن توطئه های دشمن در تحریم اقتصادی کشور شعار امسال را نیز همچون سال گذشته یک شعار اقتصادی قرار دادند تا توجه همگان به اهمیت کار و تولید و سرمایه ملی جلب شود. ایشان سه عنصر نیروی انسانی،منابع طبیعی و سرمایه را عناصر موفقیت و پیشرفت اقتصادی دانسته و بیان داشتند که برخی از کشورها مثل ژاپن،مالزی،کره جنوبی تنها با داشتن عنصر نیروی انسانی توانسته اند پیشرفت های چشمگیری داشته باشند و لازم است در کشور ما که بحمدالله از هر سه عنصر لازم برخوردار است با مد نظر قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای پیشرفت اقتصادی کشور تلاش شود و به فرهنگ اهمیت دادن به اجناس داخلی عنایت خاص شود.

    خطبه دوم نماز این هفته با سلام و صلوات بر پیامبر اکرم(ص) و خاندان مطهرش وقرائت دعای سلامتی امام زمان(عج) آغاز و سپس خطیب جمعه مناسبت های روز را مورد اشاره قرار داد. اولین مناسبت مورد اشاره میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر و هفته زن بود که مواردی در این رابطه مطرح گردید .

    مناسبت بعدی تصویب لایحه بودجه کشور در مجلس شورای اسلامی بود که نماینده مجلس شورای اسلامی در این ارتباط بیان داشت:لایحه بودجه کشور با تاخیر چندماهه توسط دولت به مجلس ارائه شد و با توجه
    به محدودیت زمانی و علی رغم اینکه فرصت بررسی بسیار دقیق در مواردی مثل عملکرد مرحله اول هدفمند سازی وجود نداشت بودجه تصویب و به شورای نگهبان ارسال گردید.

    ایشان همچنین در خصوص توطئه آمریکا و عربستان در موضوع الحاق بحرین به عربستان و همچنین حرمت شکنی خواننده مبتذل خوان فراری در توهین به امام هادی(ع) و امام رضا(ع) توضیحاتی را ارائه دادند.

    فراز پایانی خطبه دوم نماز جمعه این هفته میمه ارائه مختصری از موارد پی
    گیری شده توسط حجت الاسلام حسینی در طول هشت سال نمایندگی مجلس بود که از جمله کارهای مورد اشاره پروژه عبور قطار سریع والسیر از میمه و دائر شدن ایستگاه آن،آب کوهرنگ، افزایش رشته های تحصیلی در سه دانشگاه بخش، مطرح کردن بحث شهرستان شدن بخش و پترو پالایش بود که ایشان ضمن تشکر از همکاری و همیاری های مسئولین بخش و شهرستان خواستار تداوم پی گیری موضوع از طریق اهالی و مسئولین شد و برای نماینده جدید مردم در مجلس نیز آرزوی توفیق نمود.

    ایشان همچنین ضمن طلب حلالیت از مردم و بیان اینکه :

    عذر تقصیر خدمت آوردم

    که نبودم به طاعت استظهار

    اعلام داشتند چنانچه افرادی در ایام تبلیغات انتخاباتی از روی نا آگاهی و غیر عامدانه تخریب و توهین نمودند من از آن ها گذشتم و آن هایی که عامدا” ، دانسته و آگاهانه و از روی عناد با روحانیت ،مقام سیادت و شخصیت حقوقی نماینده مجلس شایعه پراکنی کردند و تهمت زدند را به خدا واگذار می کنم.

    ملاحظات:
    بعد از نماز امت نمازگزار با انجام راهپیمایی جنایات آل خلیفه و آل سعود را محکوم و حمایت خود را از مسلمین مظلوم بحرین اعلام داشتند.

    عکس برگزیده ی نماز

    آقای حسین مختاری قاری قرآن و مجری نماز امروز

    + نوشته شده در شنبه سی ام اردیبهشت 1391ساعت 6:35 توسط صبح میمه | آرشيو نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.