شاهین پرس

نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه

کدخبر: 2586
۳۰ آبان ۱۳۹۲ در ساعت ۴:۰۳ بعد از ظهر

shahinna5

 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه:  درراستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن هفته بسیج بیش از ۴۳ برنامه  در سطح شهرستان‌ شاهین‌شهر و میمه اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا،  سرهنگ علی رجبی فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج، به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در اجتماع 50 هزار نفری بسیجیان در مصلی امام، که فرمودند «بسیج مایه افتخار و ابهت نظام جمهوری اسلامی است و رفتار بسیجیان مطابق با الگوی اسلامی است»اشاره کردند و افزودند: معظم‌له در فرمایشات خود توقعات بزرگ و به جایی را از بسیج داشتند که امیدواریم بتوانیم این توقعات به‌جا را برآورده نماییم.

 

سرهنگ رجبی بابیان اینکه«مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند بسیج باغ پر از گلی است که حق همه مردم ایران است برای یک نوبت هم شده وارد این باغ پر از گل شوند و از فضای این باغ معطر استفاده کنند» تصریح کرد: رزمایش اخیر گردان‌های بیت‌المقدس که همزمان با چهار استان دیگر دراستان اصفهان برگزار شد هم از لحاظ اجرای برنامه‌ها، هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی که توسط بازرسان سازمان بسیج مستضعفین سنجیده و ارزیابی شده بوداین شهرستان در سطح استان اصفهان، هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی رتبه اول را کسب کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه بر اساس نظرسنجی‌هایی که توسط کارشناسان مربوطه از سطح شهرستان صورت گرفته است، نزدیک 30 درصد مردم این شهرستان از فعالیت‌های بسیج بی‌اطلاعند، اظهار کرد: در حال انجام فعالیت‌های فرهنگی هستیم که این میزان را کاهش دهیم.

 

وی با بیان اینکه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته بسیج بیش از 43 برنامه در سطح شهرستان‌ شاهین‌شهر و میمه در نظر گرفته شده است به معرفی این برنامه‌ها پرداخت و افزود: این برنامه‌ها توسط اقشار مختلف بسیج، پزشکان، ورزشکاران، پیشکسوتان سپاه و ارتش و همچنین در کلیه پایگاه‌های  بسیج در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

 

سرهنگ رجبی با اشاره به برنامه های شاخص هفته بسیج، ناحیه مقاومت شاهین‌شهر و میمه بیان داشت: دیدار روز گذشته بسیجیان با مقام معظم رهبری از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های این ناحیه در هفته بسیج به شمار می‌آید.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه دیگر عناوین برنامه های هفته بسیج رابه شرح ذیل معرفی نمودند: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تشکیل حلقه‌های صالحین با هدف تقویت روحیه و بصیرت‌افزایی، حضور منسجم و باشکوه کلیه بسیجیان در نماز جمعه، پیاده‌روی حوزه بسیج خواهران، تشکیل کارگروه تخصصی، افتتاح سالن ورزشی، فعالیت بسیجیان در فضای مجازی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و تشویق بسیجیان نمونه