۱۰:۱۵ - چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳

فرماندار شهرستان:

اقتصاد مقاومتی یک ضرورت برای کشور است

بصیری فرماندار شاهین شهر و میمه در گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان، نقش روابط عمومی ها را در تحقق شعار سال بسیار موثر دانست و خواستار توجه بیشتر مدیران به مسئله اقتصاد مقاومتی شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ فرماندار شهرستان در جمع مسئولان روابط عمومی های ادارات شهرستان با اشاره به وظیفه خطیر روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و بیان اقدامات انجام شده خواستار توجه بیشتر مسئولان روابط عمومی ها به اهمیت نقش و جایگاه روابط عمومی ها در هرسازمانی شد

علیرضا بصیری اضافه کرد: ا گر شرح وظایف، اقدامات انجام شده و محدودیتها و خلع های قانونی هریک از دستگاه ها به درستی به اطلاع مردم برسد قطعا در قضاوت و آنها موثر خواهد بود. و در واقع پل ارتباطی مدیر هر سازمان با ارباب رجوع روابط عمومی ها هستند.

فرماندار شاهین شهر و میمه با اشاره به دو مسئله مهم و استراتژیک فرهنگ و اقتصاد که رهبر انقلاب به آن تاکید دارند گفت: اقتصاد مقاومتی یک ضرورت برای کشور است.

وی با بیان اینکه شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی فقط مختص سال 93 نیست خاطر نشان کرد که باید از حرف و گفتار به عمل و کردار برسیم و بر همین اساس همه و خصوصا مدیران و مسئولان وظیفه داریم که در تحقق شعار سال اقدام نماییم.

فرماندار شهرستان با بیان اینکه در تحقق شعار سال روابط عمومی ها بیشترین نقش رامی توانند داشته باشند. افزود: برای تحقق شعار نیاز به فرهنگ سازی داریم که با آموزش رفتارها تغییر می کند.

بصیری ادامه داد برخی از اقتصاد مقاومتی برداشت اقتصاد ریاضتی دارند که این صحیح نیست بلکه باید تلاش کنیم که تکیه بودجه کشور به نفت را برداریم تا هرتحولی در دنیا موجب تنزل اقتصاد کشور نشود.

فرماندار تصریح کرد همه بر این باور هستیم که بدخواهان نظام برای ضربه زدن به این نام از هردری وارد می شوند پس بنابراین باید آسیب پذیری نظام را بالاببریم.

وی افزود: باید باور کنیم که مورد تهاجم هستیم روزی مورد تهاجم نظامی قرارداشتیم و امروز با ابزار های مختلف مورد تهاجم فرهنگی قرارداریم و در این تهاجم باورهای اعتقادی جوانان مورد هدف قرار گرفته شده است. نباید اجازه دهیم که سرمایه های کشور که جوانان هستند را از دست بدهیم که همه مدیون شهدا هستیم.

بصیری با اشاره به فرارسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همه مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای مختلف و رسانه ها تاکید کرد که دستاوردهای سی و شش ساله انقلاب اسلامی معرفی نمایند.

وی همچنین به در پیش بودن سفر هیئت دولت به استان در دهه فجر امسال اشاره کرد و از همه مدیران خواست که برنامه ریزی های لازم برای جشن پیروزی انقلاب و شرکت گسترده مردم در دیدار مردمی ریاست جمهوری داشته باشند.

در ادامه معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان بااشاره به اهمیت اطلاع رسانی از مسئولان روابط عمومی ها خواست به منظور اطلاع رسانی موثرتر ارتباط بیشتری با رسانه ها داشته باشند.

مجتبی راعی افزود: با توجه به سرمایه های اجتماعی شهرستان لازم است که مسئولان روابط عمومی در ارائه برنامه ها نواوری و ابتکار داشته باشند.

لازم به ذکر است که در آستانه فرارسیدن ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات این شهرستان و رسانه ها در محل فرمانداری برگزار شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.