۱۸:۴۸ - جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۳

امام جمعه شهر گز:

برگزاری اجلاس ژنو و سپس قدم زنی با جان کری اقدام نابجایی بود/ اول تروریست عالم رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهر گز گفت: رژیم صهیونیستی بزرگترین تروریست جهان با ترور، تهدید، اسارت، و بمب گذاری بیشترین ضربه ها را به اسلام وارد کرده است و این را مبارزه با تروریست می داند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ حجت الاسلام سید حمیدرضا هاشمی امام جمعه شهر گز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گز ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک معاصی، گفت: در آستانه روزی هستیم که به دستور بختیار فرودگاه مهرآباد اشغال شد تا مانع ورود حضرت امام به کشور شود اما اراده الهی قلوب مردم را متوجه خود و امام کرد و مردم با تجمع در میدان جلوی رژیم منحوس پهلوی ایستاده و مانع رسیدن آنان به اهدافشون شدند.

امام جمعه شهر گز اضافه کرد: با حضور حضرت امام بود که توطئه رزیم خنثی شد و در مدت 10 روز که به نام دهه فجر ماندگار شد انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

حجت الاسلام هاشمی در بخش دیگری از خطبه دوم نماز جمعه در خصوص حادثه تروریستی که در بلندی های جولان اتفاق افتاده و موجب به شهادت رسیدن جمعی از نیروهای حزب الله لبنان از جمله شهید جهاد مغنیه و سردار اله دادی شد، گفت: رزیم صهیونیستی برای رسیدن به لبنان و حزب الله در حال حفر تونلی برای رسیدن به حزب الله لبنان بوده که این نیروها برای بررسی اوضاع به این منطقه اعزام شده بودند که مورد حمله بالگردهای صهیونیستی قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

وی در ادامه اهداف پشت پرده را در سه نکته بیان کرد، اول اینکه: رژیم صهیونیستی بزرگترین تروریست جهان با ترور، تهدید، اسارت، و بمب گذاری بیشترین ضربه ها را به اسلام وارد کرده است و این را مبارزه با تروریست می داند، در حالی که اول تروریست عالم خود صهیونیست ها هستند.

امام جمعه شهر گز افزود: صهیونیست ها با حمایت آمریکا داعش را بوجود آوردندو به جان مردم سوریه و عراق انداختند و بعد با چراغ سبز آمریکا در فرانسه به دفتر نشریه شارلی ابدو حمله کردند تا آنها هم در مقابل در تیراژبالای نشریه خود به پیامبر رحمت و مهربانی توهین کنند و با این کار بخواهند جلوی رشد و گسترش اسلام را بگیرند.

خطیب نماز جمعه شهر گز علت اصلی حمله صهیونیست ها به مناطق جولان در سوریه را برگزاری انتخابات نخست وزیر اسرائیل در 27 اسفند ماه سال جاری دانست و گفت: رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری انتخابات نخست وزیری خود برای نمایش اقتدار و توانایی قدرت نفوذ بالای خود دست به این حرکت تروریستی می زند ولی همانگونه که رهبر حزب الله لبنان اعلام کرد: اسرائیل باید برای نابودی خود لحظه شماری کند.

حجت الاسلام هاشمی در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه از وزیر امورخارجه ابراز گلایه کرد و گفت: وزیر امور خارجه در حالی با وزیر امورخارجه آمریکا در پایان اجلاس ژنو به قدم زنی می پردازد که در همان روز نشریه شارلی ابدو با سه هزار نسخه به پیامبر گرامی اسلام توهین و اسلام هراسی را ترویج می دهد.

امام جمعه شهر گز اضافه کرد: از تیم مذاکره کننده هسته ای انتظار داشتیم اعتراض خود را در این خصوص به طرف مقابل اعلام و علاوه بر اینکه اجلاس ژنو را برگزار نمی کردند با جان کری وزیر امور خارجه آمریکا نیز به قدم زنی نمی پرداختند.

شایان ذکر است در شهر گز نیز همانند دیگر شهرهای کشور اسلامی نماز گزاران پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به توهین و هتک حرمت به ساحت مقدس گرامی پیامبر اعظم(ص) با طی مسافتی به راهپیمایی پرداخته و در پایان با قرائت قطعنامه ای در شش بند اقدام ناشایست نشریه شارلی ابدو را محکوم کردند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.