۰۸:۰۰ - پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳

پس از نماز جمعه هفته جاری صورت می گیرد؛

راهپيمايی اعتراض آميز مردم شاهین شهر در محكوميت توهين به رسول مهربانی

مردم دوستدار و پیرو اهل بیت علیهم السلام شاهین شهر در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) پس از نماز جمعه این هفته راهپمیایی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نابار دیگر تفرفه افکنان نوین و مشرکان متمدن با حمایت سرمایه داران صهیونیست و با قلب‌هایی پر از کینه و حسد نسبت به فراگیری روز افزون نام و یاد پیامبر مهربانی ها در سراسر جهان به اقدامی گستاخانه دست زدند.

فاجعه هتک حرمت بی‌شرمانه نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر رأفت حضرت محمد مصطفی(ص) در روزهای اخیر، دل یک و نیم میلیارد مسلمان اعم از شیعه و سنی در کشورهای مختلف دنیا را جریحه دار کرد به طوریکه جمعیت مسلمانان برای محکومیت این اقدام شنیع، به هر نحوی اقدام کردند. برخی در فضای مجازی کمپین تشکیل دادند، عده‌ای بیانیه صادر کردند و برخی در تجمع‌های اعتراضی این اقدام را محکوم کردند.

بر همین اساس مردم مومن و انقلاب شهرستان شاهین شهر و میمه نیز همپای دیگر مسلمانان در محکومیت این اقدام موهن روز جمعه پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی اعتراض آمیز شرکت خواهند کرد.

شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان با صدور اطلاعیه ای از اقشار مختلف مردم دعوت کرد تا با شرکت در راهپیماییاعتراض آمیز هتک حرمت به ساحت مقدس نبی اکرم (ص) همراه و همصدا با تمام مسلمانان جهان انزجار و نفرت خود را از این اقدام شنیع و پست اعلام نمایند.

راهپیمایی در شاهین شهر روز جمعه سوم بهمن پس از اقامه نماز عبادی – سیاسی جمعه از محل مصلی نماز جمعه به سمت سه راه فردوسی برگزار می شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.