۱۰:۱۵ - یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳

فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه:

قرارگاه مرکزی مقابله با آسیب های ماهواره در شاهین شهر تشکیل می شود/ در برابر سیل ویرانگر تهاجمات ماهواره تسلیم نمی شویم

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه گفت:پس از بررسی آسیب های جدی ماهواره بر خانواده ها، نهضت روشنگری و طرح داوطبانه تعویض تجهیزات ماهواره با گیرنده‌های دیجیتال در سطح شهرستان به اجرا درآمده است.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“؛ تا همین چند سال پیش فقط چند شبکه ماهواره ای فارسی زبان مانند بی بی سی یا صدای آمریکا وجود داشت که با جهت گیری و اهداف سیاسی خاص و هدایت شده از سوی دولت‌های انگلیس و آمریکا هدایت می شدند؛ اما در سال های اخیر شبکه‌هایی با اهداف کاملا متفاوت و البته مشخص مانند من و تو 1 و 2، فارسی Farsi1،pmc و… به وجود آمده اند که در مدت زمان بسیار کوتاهی نیز توانستند مخاطبان بسیاری در بین مردم و به ویژه کانون‌های خانوادگی به خود اختصاص بدهند.

از جمله اهداف پلید استکبار جهانی فروپاشی بنیان خانواده ها بوسیله همین شبکه های ماهواره ای است. که برای مقابله با آسیب‌های بسیار جدی و نامطلوب آن، حرکت جدی متولیان فرهنگی کشور را می طلبد.

به همین منظور همزمان با اجرای نهضت روشنگری دجالواره طرح تعویض داوطلبانه تجهیزات ماهواره با گیرنده‌های دیجیتال در سطح شهرستان شاهین شهر و میمه به اجرا درآمده است. در رابطه با اجرای این طرح با فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه به گفتگو نشستیم. که در ادامه می خوانید.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در گفتگویی با پایگاه خبری شاهین نا گفت: استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شکست در جنگ سخت به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بر علیه نظام اسلامی وارد شده است و به وسیله شبکه های ماهواره ای بنیان خانواده های ایرانی را مورد هدف قرار داده و طرح جدایی جدایی فرزندان از والدین و همسران از یکدیگر را پیاده می کنند که به همین منظور لازم است که آسیب های جدی آن برای مردم اطلاع رسانی شود.

سرهنگ محمدرضا قربانی افزود: به منظور تحکیم و تکریم خانواده ها نهضت روشنگری دجالواره به طور گسترده در سطح پایگاه های مقاومت، نهادها و ارگانهای سطح شهرستان انجام  و این نهضت در بین همه ائمه جمعه و جماعات و مدیران ادارات و نهادها و ارگانهای دولتی شهرستان به گفتمان تبدیل شده است.

وی با اشاره به آسیب های جدی ماهواره و استفاده بی رویه آن در شاهین شهر گفت: در گذشته رسم خانواده های ایرانی بر این بود، برای اثاث کشی به منزل جدید به جهت تبرک جستن و مبارکی ابتدا قرآن و آیینه را به منزل جدید می بردند و سپس دیگر لوازم و اثاثیه را وارد می کردند ولی متاسفانه امروزه در شاهین شهر برای منزل جدید در ابتدا نصب و راه اندازی ماهواره انجام  و سپس اثاث کشی  انجام می شود.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه خاطر نشان کرد: در نهضت روشنگری دجالواره با برگزاری جلسات و همایش ها، دیدارها و نشست های چهره به چهره و تهیه بروشورهای مختلف خانواده ها با آسیب های ماهواره آشنا می شوند. و لازم است که خانواده ها بدانند؛ هدف دشمنان از ساختن تنها یک فیلم با هزینه 160 میلیاردی فرو پاشیدن خانواده های ایرانی است.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اضافه کرد: به همین منظور شورای امر به معروف و نهی از منکر سپاه فعال شده است و با توجه به دبیری سپاه در ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان و هماهنگی های انجام شده با مسئولان بزودی قرارگاه مرکزی مقابله با آسیب های ماهواره در ستاد احیا نیز تشکیل خواهد شد.

وی در ادامه افزود: بدلیل مهاجر پذیر بودن و وجود اقوام و قومیت ها مختلف ساکن در شاهین شهر، این شهر تفاوت ویژه ای با دیگر شهرستان های استان دارد و نیاز به کار کارشناسی شده ای ویژه ای نیز هست. بر همین اساس در سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه بررسی هایی انجام شد و به این نتیجه رسیدیم که با کار فرهنگی و به صورت اقناعی و مفهومی برعلیه این دجال اقدام کنیم.

قربانی اضافه کرد: این کار در دو مرحله انجام گرفت مرحله اول نهضت روشنگری و بصیرتی در خصوص آسیبها و تاثیرات مخرب آن بر خانواده ها و مرحله بعد طرح تعویض تجهیزات ماهواره با گیرنده‌های دیجیتال انجام گرفته است. و تاکنون بیش از 80 دستگاه دیجیتال به داوطلبین طرح تعویض تجهیزات ماهواره اهدا شده است.

وی با اشاره به این آیه قرآن که خداوند فرموده: اگر کسی یه نفر را به ناحق به قتل برساند همانند این است که همه انسانها را به قتل رسانده و اگر کسی جان انسانی را نجات دهد همانند این است که همه انسانها را نجات داده است. گفت: این آیه در مورد ماهواره که معضلات فراوانی را به دنبال دارد نیز صدق می کند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه گفت: با هماهنگی های انجام گرفته در نظر داریم این طرح را وسعت داده و در دیگر مراکز و ادارت هم این طرح اجرا کنیم و همچنین بر اساس نظر فرمانده سپاه صاحبالزمان(عج) در قرارگاه مرکزی شهرستان برخی از خانواده های داوطلب شرکت کننده در طرح را تشویق و افرادی که به نوعی از ماهواره آسیب دیده اند در صورت تمایل تجربیات خود را برای دیگران بیان کنند.

قربانی در پایان در خصوص سختی و ویژگی خاص کار در شاهین شهر گفت: به هر حال سیلی در حال نابودی خانواده ها است و ما در مقابل این سیل ویران گر تسلیم نمی شویم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.