۱۸:۱۱ - یکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳

امام جمعه شهر گز برخوار:

ساکتین فتنه بی بصیرتان مردود هستند/ ۹ دی ۸۸ را می توان رفراندمی دیگر برای نظام دانست

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهر گز گفت: خلق حماسه 9 دی را می توان به نوعی یک رفراندوم با رای آری دیگر برای این نظام و انقلاب دانست.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین ناامام جمعه شهر گز طی گفتگویی گفت: معمولا وقتی که فتنه ای شکل می گیرد افراد جامعه در چهار دسته قرار می گیرند. و سپس به تشریح این دسته ها پرداخت.

حجت الاسلام سید حمید رضا هاشمی دسته اول را کسانی دانست که هم بصیرت دارند و هم صبور هستند و پشت سر ولایت فقیه حرکت می کنند و فقط از فرامین ولایت فقیه تبعیت می کنند و دچار افراط و تفریط نمی شوند.

وی افزود: دسته دوم افرادی تندرو و جلو افتادگانی هستند که صبر و بصیرت ضعیفی دارند به همین دلیل گاهی از سر دلسوزی کاری انجام می دهند که نباید انجام بدهند و یا حرفی می زنند که نباید بزنند.

امام جمعه گز برخوار عقب مانده هایی که بصیرت ضعیفی دارند و نمی توانند از وقایع تحلیل صحیحی داشته باشند و دچار اشتباه می شوند را جزو دسته بعدی دانست و گفت: این افراد زمانی به اشتباه خود پی می برند و برای همراهی و عذرخواهی می آیند که دیگر دیر شده است و تاثیری ندارد.

وی اضافه کرد: عده ای نیز در جریان فتنه ساکت هستند و بر این نظر هستند که باید در این قضایا ساکت بود تا هچ یک از طرفین از قضاوت این افراد ناراحت نشوند. که اینها بی بصیرتان مردود هستند.

حجت الاسلام هاشمی افراد دسته اول را بهترین دسته و افراد و دسته چهارم را بدترین افراد و دسته ها عنوان کرد و خاطر نشان کرد: از آنجاییکه افراد دسته چهارم بصیرت ندارند دچار اشتباه می شوند و به نام بی بصیرتان مردوده معرفی می شوند.

وی ملت ایران را که با صبوری قریب به هشت ماه قضایا را نظاره گر بودند و مسایل جاری را با بصیرت خود تحلیل می کردند را جزوه دسته برتر و اول دانست و افزود: این ملت با بصیرت وقت که دیدند فتنه گران و سران آنها کوتاه نمی آیند و در نهایت کار را به توهین و هتک حرمت به مقدسات و اعتقادات مردم رساندند. با خلق حماسه عاشورایی وارد میدان شده و بساط فتنه گران را جمع کردند.

امام جمعه شهر گز افزود: ملت ایران با خلق حماسه زیبای 9 دی پیام های مهمی را به دنیا ابلاغ کردند از جمله اینکه به بدخواهان نظام ثابت کردند که این نظام، از اقتدار و استحکام بالای برخوردار است که با برگزاری یک رفراندم رای مثبت مردم به نظام بدست آمده است.و به نوعی می توان این حماسه را یک رفراندم دیگر برای نظام دانست که با رای آری مردم برگزار شد.

حجت الاسلام هاشمی خاطر نشان کرد: از آنجاییکه ملت بزرگ ایران پرورش یافته مکتب عاشورا هستند و دارای ایمان عمیقی می باشند با خلق حماسه بزرگ 9 دی به جهانیان اعلام کردند که به بلوغ سیاسی رسیده اند و نمی گذارند که ذره ای استقلال کشور برهم بخورد و هرگاه احساس کنند کسانی می خواهند به این نظام، انقلاب و رهبری ضربه وارد کنند با مشت محکم این مردم مواجه خواهند شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.