۱۷:۳۵ - سه شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۳

در مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر؛

زمزمه کودکانه گلواژه های دین

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر به مناسبت ایام عزاداری آخر ماه صفر اقدام به برگزاری سوگواره گلوازه های دین کرد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ همزمان با ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت امام رضا(ع) سوگواره گلواژه های دین در مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر برگزار گردید.

مراسم عزاداری با حضور گسترده و چشمگیر اعضاء کودک و نوجوان و والدینشان به منظور پاسداشت آیین های مذهبی و پرورش حس دینی کودکان برگزار شده بود.

مدیرمرکز فرهنگی هنری شاهین شهر با اشاره به نقش خانواده در اسلام و محوریت آن بر چگونگی تربیت کودکان و نوجوانانی که در حادثه عاشورا حضور داشتند افزود: والدین باید با الگو پذیری از ائمه اطهار صداقت، رفاقت، مهربانی و مشارکت در انجام کارهای خیر را به فرزندان خود بیاموزند.

فریبا پسنده ماه های محرم و صفر را فرصت مناسبی برای گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه و جهاد بر علیه باطل و تبیین بصیرت افزایی در کودکان و نوجوانان دانست.

در این برنامه اعضا و مربیان با نورانیت دل و سرلوحه قرار دادن الگوهای دینی و اسلامی، ارادت خود به ساحت پیشوایان معصوم را ابراز کردند.

شایان ذکر است برنامه های اجرایی این مراسم شامل: دکلمه خوانی، بیان داستان زندگی امام حسن مجتبی(ع)، شعرخوانی در وصف پیامبرگرامی اسلام (ص) اجرای نمایش، مسابقه و قرائت دسته جمعی دعای فرج، بود.

در پایان نیز به برگزیدگان طرح آوای حقیقت مرکز جوائزی اهدا و از شرکت کنندگان پذیرایی به عمل آمد.

soogvareh 1 soogvareh 2 soogvareh 3 soogvareh 4 soogvareh 5 soogvareh 6

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.