شاهین پرس

زمزمه کودکانه گلواژه های دین

کدخبر: 23295
۲ دی ۱۳۹۳ در ساعت ۵:۳۵ بعد از ظهر

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ همزمان با ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت امام رضا(ع) سوگواره گلواژه های دین در مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر برگزار گردید.

مراسم عزاداری با حضور گسترده و چشمگیر اعضاء کودک و نوجوان و والدینشان به منظور پاسداشت آیین های مذهبی و پرورش حس دینی کودکان برگزار شده بود.

مدیرمرکز فرهنگی هنری شاهین شهر با اشاره به نقش خانواده در اسلام و محوریت آن بر چگونگی تربیت کودکان و نوجوانانی که در حادثه عاشورا حضور داشتند افزود: والدین باید با الگو پذیری از ائمه اطهار صداقت، رفاقت، مهربانی و مشارکت در انجام کارهای خیر را به فرزندان خود بیاموزند.

فریبا پسنده ماه های محرم و صفر را فرصت مناسبی برای گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه و جهاد بر علیه باطل و تبیین بصیرت افزایی در کودکان و نوجوانان دانست.

در این برنامه اعضا و مربیان با نورانیت دل و سرلوحه قرار دادن الگوهای دینی و اسلامی، ارادت خود به ساحت پیشوایان معصوم را ابراز کردند.

شایان ذکر است برنامه های اجرایی این مراسم شامل: دکلمه خوانی، بیان داستان زندگی امام حسن مجتبی(ع)، شعرخوانی در وصف پیامبرگرامی اسلام (ص) اجرای نمایش، مسابقه و قرائت دسته جمعی دعای فرج، بود.

در پایان نیز به برگزیدگان طرح آوای حقیقت مرکز جوائزی اهدا و از شرکت کنندگان پذیرایی به عمل آمد.

soogvareh 1 soogvareh 2 soogvareh 3 soogvareh 4 soogvareh 5 soogvareh 6