۱۸:۱۱ - جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳

شیروانی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اصفهان:

مدیریت جهادی تلاشی مجدانه، علمی و ارزشی است

بصیری فرماندار شاهین شهر و میمه در همایش مدیریت تحول گفت: قاطعیت، کارآمدی، پویایی و روز آمدی از مهمترین ویژگی های یک مدیریت توانمند است.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ دکتر علیرضا شیروانی مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در همایش آموزش مدیریت تحول از منظر ظرفیت های سازمانی که در فرمانداری شاهین شهر و میمه تشکیل شده بود گفت: در بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مدیریت جهادی با سه خصیصه نیت خدایی، قصد خدمت رسانی به مردم و تکیه بر علم تعریف شده است.

دکتر شیروانی در ادامه مدیریت جهادی را تلاشی مجدانه، علمی و ارزشی دانست و افزود: مدیریت جهادی، مدیریتی است که بن مایه اش را جهد توام با ارزش شکل می دهد.

وی در ادامه به تبیین مقتضیات دست یابی به مدیریت جهادی و تحول کیفی در مدیریت در سه سطح ظرفیت تفکر استراتژیک، ظرفیت تغییر و ظرفیت عملیاتی- اجرایی پرداخت.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در ادامه در خصوص سابقه، قدمت تعاریف مدیریت و نحوه صحیح اداره یک مجموعه از منظر بزرگان دینی و فکری در بستر فرهنگ ایرانی- اسلامی مطالبی را بیان کرد.

فرماندار شاهین شهر و میمه در این همایش، مسوولیت را در نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه ای دشوار و سنگین توصیف کرد و افزود: یک مدیر علاوه بر دارا بودن تخصص باید تعهد لازم نیز داشته باشد.

علیرضا بصیری با اشاره به مقولات متنوع و پر تعدادی که یک مدیر در دوران مدیریت خود با آن مواجه می شود قاطعیت، کارآمدی، پویایی و روز آمدی را از مهمترین ویژگی های یک مدیریت توانمند عنوان کرد و افزود: همه ی مسئولین اجرایی به ویژه در سطح مدیریتی عهده دار این وظیفه مهم هستند که مجموعه خود را از روز مره گی مصون داشته و تحول مثبت و تاثیر گذار را سر لوحه تصمیمات و اقدامات خود قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تحت عنوان “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ” اظهار داشت: مفهوم مدیریت و مباحث مربوط به آن عنصری کلیدی در بیانات و تاکیدات معظم له بوده که بدون درک درست از چهارچوب‌های پایدار علمی و عملی در باب مدیریت دستیابی به اهداف کلان اقتصادی و فرهنگی ممکن نخواهد بود.

فرماندار شهرستان با بیان اینکه بی شک لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مدیریت کار آمد، داشتن برنامه استراتژیک و برنامه ریزی مناسب است گفت: با توجه به خط مشی کلان نظام و جهت گیری های کلی دولت در زمینه تحول مدیریت در آینده ای نزدیک در این زمینه شاهد تغییرات مطلوبی باشیم.

سمینار آموزشی مدیران و معاونین دستگاههای اجرایی شهرستان با موضوع مدیریت تحول از منظر ظرفیت های سازمانی با حضور دکتر علیرضا شیروانی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و کلیه مدیران و مسولین شهرستان در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

seminar2

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.