۱۵:۴۲ - جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۲

حجة الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین‌شهر

تهدیدها و تطمیع ها مردم ایران را از راه حق باز نمی دارد

ما نباید فراموش کنیم که آمریکا همیشه با ما در جنگ بوده است، آنها حتی در زمان جنگ تحمیلی و خیلی زمانهای دیگرکه انرژی هسته ای نداشتیم نیز با ما درستیزبودند.

shahinna28

ما نباید فراموش کنیم که آمریکا همیشه با ما در جنگ بوده است، آنها حتی در زمان جنگ تحمیلی و خیلی زمانهای دیگرکه انرژی هسته ای نداشتیم نیز با ما درستیزبودند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، حجة الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان و دانش آموزان  که فرمودند. باید مراقب رفتار فریب گرایانه دشمن باشیم، آمریکا از طرفی ادعای مذاکره دارد و از طرف دیگر می گوید همه گزینه ها روی میز است؛ مردم را برانگیخت برای مبارزه با دشمن پلید و صهیونیسم جهانی با شرکت در راهپیمایی 13 آبان در سراسر کشور که باعث خشم دشمنان و صهیونیسم جهانی شد.

امام جمعه شاهین شهر افزود: باید به یاد داشته باشیم که آمریکا همیشه با ما در جنگ بوده است، آنها حتی در زمان جنگ تحمیلی و خیلی زمانهای دیگرکه ما انرژی هسته ای نداشتیم با ما در ستیزبودند. دشمن با اصل نظام مخالف است و ناراحت هستند که چنین نظامی موجب نابودی آنان خواهد شد.

حجة الاسلام ملکیان با بیان اینکه ما باید به توانمندی های خود متکی باشیم افزود: مردم ایران همواره در طول انقلاب اسلامی نشان داده که نه تهدیدها و نه تطمیع ها آنها را از صراط حق باز نداشته است.

امام جمعه شاهین شهر با اشاره به شنود مکالمات بسیاری از کشور ها توسط آمریکاآفزود: دانشجویان پیروخط امام 34 سال پیش لانه جاسوسی آمریکا در ایران را تسخیر کردند؛ مردم دنیا امروز متوجه شده اند که سفارت های آمریکا در کشور های مختلف، لانه جاسوسی است.

ملکیان امام جمعه شاهین شهر در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه بیان داشت: عزاداری برای سیدالشهدا عبادت است و ما باید در این عبادت مواظب باشیم که در دام شیطان نیفتیم. واز افراط و تفریط و خرافات و تحریفات دور شد، در سالهای اخیر مجتهدین تلاش بسیار داشتند که عزاداری سیدالشهدا دچار تحریفات نشود.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر خطاب به هیات های عزاداری تاکید کردند: هیأت ها در مراسم عزاداری از سخنرانان  آگاه و توانمند و با وعظ و خطابه، مجالس خود را شروع کنند.مسائل شرعی، عبرتهای عاشورا و همچنین تفسیر قرآن گفته شود. و باید در ظهر روز عاشورا همه دستجات عزاداری نماز ظهر عاشورا را در اول وقت به پا دارند.

حجة الاسلام ملکیان افزود: ترس دشمن از اتحاد ناگسستنی بین قیام اباعبدالله الحسین (ع) و امام زمان است ، قیام سرخ و قیام سبز، شهادت طلبی و امید به آینده به همراه دارد. و پرچم یاران امام زمان(عج) مزین به یارالثارات الحسین (ع) است. و همانگونه که حرکت و قیام امام حسین(ع) از مکه به کوفه بود؛ حرکت و قیام امام زمان(ع) نیز از مکه شروع خواهد شد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.