۱۵:۲۰ - چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۳

ما باید با اقتصاد مقاومتی دشمن را به زانو در بیاوریم

همایش بزرگ شکوه اقتدار بسیجیان با حضور سردار عرب پور فرمانده لشکر مردم پایه 14 امام حسین (ع) و بیش از سه هزار نفر از بسیجیان اقشار مختلف شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ فرمانده لشکر مردم پایه 14 امام حسین(ع) استان اصفهان در تجمع سه هزار نفری بسیجیان شاهین شهر و میمه گفت: بسیج برای رسیدن به اهداف انقلاب و با فرمان امام(ره) در پنجم آذر سال 58 تشکیل شد.

سردار عرب پور افزود: اگر مردم، یعنی بسیج در عرصه حضور نداشتند انقلاب اسلامی ما به پیروزی نمی رسید. اگر دفاع بسیجیان در خط مقدم و پشتیبانی مردم در پشت خط مقدم نبود اکنون این عزت و شرف را نداشتیم و مورد ظلم و ستم استکبار بودیم.

وی با بیان اینکه به فرمان امام خامنه ای، بسیج باید در بین اقشار مختلف جامعه باشد. افزود: پس از انقلاب توطئه های مختلفی از سوی دشمنان برای از بین بردن این انقلاب اسلامی صورت گرفته  که حضور به موقع مردم و بسیج در صحنه باعث خنثی شدن این توطئه ها شده است.

فرمانده لشکر مردم پایه 14 امام حسین(ع) اضافه کرد: با حضور به موقع بسیجیان امروز جنگ در بیرون از مرزهای کشور قرار دارد.ما داریم در کشورهای دیگر با دشمن می جنگیم به عبارتی امروز خط مقدم در مدیترانه است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما برگزفته از نهضت عاشورا می باشد، اضافه کرد: امروز حضور ما در عراق حضور فیزیکی نیست بلکه تفکر بسیجی در عراق حضور دارد.

عرب پور با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی آنچه را که با ترور و تحریم نتوانسته اند به دست بیاورند در مذاکره به دنبال آن هستند.

وی اسلام هراسی و برقراری امنیت اسرائیل را از ماموریت های داعش انست و گفت: آمریکا اگر توان حمله با ایران را داشت یک لحظه دریغ نمی کرد.

سردار عرب پور در پایان با اشاره به اهمیت و اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: ما باید آنقدر کار کنیم که در زمان تحریم و تهدید با مشکل مواجه نشویم و به فرموده رهبر انقلاب ما باید دشمن را به زانو در بیاوریم

لازم به ذکر است سرهنگ قربانی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه در ابتدای این همایش ضمن تبریک این روز گفت: واژه بسیج در کلام رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) خلاصه می شود که فرموده اند”من خود افتخارم این است که یک بسیجی هستم” و همچنین در وصیت نامه سیاسی خود آورده اند” خدایا مرا با بسیجیان محشور گردان” که این سخنان گهر بار نشان از عظمت و بزرگی بسیج و بسیجی دارد.

این همایش که با حضور فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و مدیران شهرستان و بیش از سه هزار نفر از بسیجیان قشر های مختلف شاهین شهر، گرگاب و گز در سالن ورزشگاه تختی برگزار شده بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.