۱۶:۳۱ - سه شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳

محوریت مساجد با امام جماعت است/ خیمه شهدای گمنام محل قرار شیفتگان ولایت

همایش مشترک فرماندهان،ائمه جماعات و هیات امنای مساجد شاهین شهرو میمه درجوار شهدای گمنام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین ناهمایش مشترک فرماندهان پایگاه های بسیج، ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه و شهردار شاهین شهر و جمعی از مدیران شهرستان، ائمه جماعات و هیئت امناهای مساجد شاهین شهر در خیمه شهدای گمنام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکیان امام جمعه شاهین شهر در این همایش گفت: با ورود بسیج به میادین جنگ همه معادلات دشمن را به هم ریخت.

امام جمعه شاهین شهر افزود: با وجود اینکه جنگ هشت سال به طول انجامید ولی با مقاومت و پایمردی بسیجیان سپاه اسلام، نه قرارداد ننگینی امضا و نه حتی یک وجب از خاک کشور به دشمن داده نشد.

وی نقش سپاه و بسیج فقط در دوران جنگ خلاصه نشد پس از جنگ نیز بسیج، سپاه و قرارگاه خاتم الانبیا بیش از 15 هزار پروژه سازندگی را به سرانجام رسانیده و همچنین در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن نقش بسیار مهمی داشته است.

حجت الاسلام ملکیان در ادامه با بیان اینکه محوریت در مساجد با امام جماعت است گفت: کانون های فرهنگی وابسته به اداره ارشاد در مساجد، پایگاه های بسیج و هیئت امناهای مساجد با همدلی و همکاری می توانند کارهای بسیار بزرگی را انجام دهند.

امام جمعه شاهین شهر در ادامه با اشاره به استقبال خوب مردم متدین این شهر از برنامه های برگزار شده در جوار شهدای گمنام تازه تدفین شده در این مکان گفت: شهدا می خواهند که اسلام پیشرفت کند و این دو مشعلی که این مکان را روشن کرده اند در این مدت همه را به جذب کرده است.

در ادامه قادری سخنران بعدی این همایش در خصوص اقتصاد مقاومتی و توطئه های دشمنان مطالب ارزنده ای را بیان کرد.

شایان ذکر است: از روز تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در این مکان هیچ روز و شبی بدون برنامه و تجمع نبوده و در واقع  خیمه شهدای گمنام محل قرار و آرامش شیفتگان ولایت شده است.

 

masajad 1 masajad 2 masajad 3 masajad 4 masajad 5 masajad 6 masajad 7 masajad 8 masajad 9 masajad 10

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.