۱۷:۴۰ - دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲

راهپیمایی باشکوه یوم الله 13 آبان در شاهین شهر

پاسخی دندان شکن به تحریم و تهدیدهای استکبار جهانی

مردم ولایتمدار شاهین شهر، همزمان با سراسر کشور با حضور راهپیمایی 13 آبان روز مبارزه با استکبار و با مشت های گره کرده فریاد مرگ برآمریکا سردادند و خشم و انزجار خود از استکبار جهانی را اعلام کردند.

DSC03592

 مردم ولایتمدار شاهین شهر، همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و با مشت های گره کرده، فریاد مرگ برآمریکا سردادند و خشم و انزجار خود از استکبار جهانی را اعلام کردند. 

 

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم،  دانشجویان و دانش آموزان خانواده های معظم شهدا ، از ساعت 9 صبح از مقابل تالار شیخ بهایی این شهر شروع و با شعارهای کوبنده مرگ برآمریکا، مرگ براستکبار و مرگ بر صهیونیست به سمت مصلی نماز جمعه این شهر حرکت کردند.

 

علیرغم تبلیغات گسترده جهت تحریم راهپیمایی 13 آبان، امروز شاهد حضور گسترده دانش آموزان کلیه مدارس، دانشجویان و مردم ولایتمدار و سلحشور شاهین شهر در راهپیمایی سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی بودیم.

امام جمعه شهرستان شاهین‌شهر در راهپیمایی 13 آبان تصریح کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور در مراسم راهپیمایی 13 آبان به جهانیان نشان دادیم که در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری پایدار هستیم و از آنان اعلام برائت می‌کنیم.

مردم ولایتمدار شاهین شهر درمسیر راهپیمایی با حمل پرچم و پلاکارد مرگ برآمریکا و آدمکهای امریکا و اسرائیل با فریاد های کوبنده مرگ برآمریکا پرچم های آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند.

 جهانگیر شفیعی رییس آموزش و پرورش سخنران این مراسم ضمن تأکید بر بصیرت و آگاهی جوانان، با مروری بر وقایع 13 آبان، وظایف نسل جوان در برابر جهان استکباری را برشمرد .

در پایان مراسم قطعنامه ای در 10 بند قرائت شد که حاضران با تکبیر بندهای آن را تایید کردند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.