۰۱:۲۸ - جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲

در آستانه ۱۳ آبان و با راه اندازی کمپین اینترنتی "مرگ بر آمریکا"

موج “مرگ بر آمریکا” به جمع وبلاگ‌نویسان رسید

همزمان با نزدیک شدن به ۱۳آبان جمعی از فعالان رسانه‌ای و اینترنتی، اقدام به راه‌اندازی موج وبلاگی با عنوان «مرگ بر آمریکا» نموده اند.

downusa-5510

همزمان با نزدیک شدن به ۱۳آبان جمعی از فعالان رسانه‌ای و اینترنتی، اقدام به راه‌اندازی موج وبلاگی با عنوان «مرگ بر آمریکا» نموده اند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا به نقل از«صاحب نیوز» همزمان با نزدیک شدن به ۱۳آبان جمعی از فعالان رسانه‌ای و اینترنتی، اقدام به راه‌اندازی موج وبلاگی با عنوان «مرگ بر آمریکا» نموده اند.

بیانیه این موج وبلاگی در حالی منتشر می‌شود که چندی پیش و پس از مذاکره تلفنی رییس جمهور ایران و امریکا، برخی شخصیت‌های سیاسی و بالتبع گروهی از وبلاگ‌نویسان و فعالان رسانه‌های اجتماعی خواستار حذف شعار مرگ بر امریکا از ادبیات سیاسی ایران شدند و این درخواست، مخالفت جمع دیگری از فعالان این حوزه را برانگیخت.

در بیانیه این موج وبلاگی که تا لحظه انتشار این خبر، بیش از ۲۴۰ وبلاگ‌نویس به آن پیوسته‌اند با تاکید بر این جمله که «مرگ بر آمریکا سند هویت و ابتکار و افتخار جمهوری اسلامی است» آمده است:

شعار مرگ بر آمریکا مانند شعار بقیه‌ انقلاب‌ها نبود که صرفا برای بسیج اجتماعی اعلام شود و بعد از انقلاب راه خویش در پیش گیرد. آن‌گاه که انقلاب اسلامی اتفاق افتاد رژیم پهلوی که یکی از عمال استکبار بود سقوط کرد و در ۱۳ آبان انقلاب دوم به وقوع پیوست و دست اجانب از جمهوری اسلامی کوتاه شد و مرگ بر آمریکا نه تنها رنگ نباخت بلکه در بسترهای مختلف انقلاب رساتر فریاد زده شد؛ و امروز که عده‌ای با مصادره‌ حضرت امام خمینی (ره) سعی دارند شعار مرگ بر آمریکا را از آن‌ها بگیرند آن‌ها با باوری انقلابی‌تر از سال ۵۷ مرگ بر آمریکا را فریاد می‌زنند. این فریاد‌ها از آن جهت است که ملت ایران می‌داند تشیع تا قیام قیامت زنده است. لذا برای فراگیر ساختن نور ولایت در عالم از بذل جانش ابایی ندارد.

همچنین در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است:

این انقلاب با ایمان و تلاش وافر جوانانش اجازه نخواهد داد که شعارهای انقلاب کمرنگ شود و پای نامحرمان به این مملکت باز شود.

علاقمندان جهت مشاهده متن کامل بیانیه، حامیان و مشارکت کنندگان آن می‌توانند به صفحه ویژه «مرگ بر امریکا» مراجعه کنند؛ این صفحه هم‌اکنون متن بیانیه را به زبان‌های فارسی و انگلیسی در اختیار کاربران قرار داده و به زودی متن عربی آن را نیز منتشر خواهد کرد.

همچنین کسانی که علاقه به مشارکت در این جنبش وبلاگی دارند می‌توانند با قراردادن لوگوهای حمایتی کمپین، بازنشر متن بیانیه، اضافه کردن عبارت «مرگ بر آمریکا» یا یکی از ترجمه‌های آن ( شامل الموت لأمریکا، down with usa  یا Mort à usa) به ابتدا یا انتهای نام (title) وبلاگ یا وب‌سایت خود و پوشش خبری این حرکت در رسانه‌های مکتوب و مجازی از این حرکت حمایت نمایند.

علاوه بر این کد پخش سرود «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو» برای قرار دادن در قالب وبلاگ‌های علاقه‌مندان در صفحه این پویش پیش‌بینی شده است.

برای پیوستن به این حرکت رسانه ای اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری شاهین نا حمایت خود از این حرکت رسانه‌ای را اعلام می‌نماید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.