۱۵:۲۱ - یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳

حسینعلی حاجی دلیگانی:

تونل گلاب ۲ پروژه انتقال آب از حوضه اصفهان به اصفهان است

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در واکنش به سخنان نماینده مردم شهرکرد در مجلس مبنی بر اینکه با حفر تونل گلاب ۲ و انحراف آب کارون فاجعه زیست محیطی رقم خواهد خورد، گفت: پروژه تونل گلاب ۲ ربطی به استان همجوار ندارد و این کار یک کار درون استانی است.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین ناعضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان مبنی بر دریافت مجوز برای تونل گلاب ۲ از وزارت نیرو، گفت: هیچ اعتمادی به صحبتهای آقای وزیر آن هم از نوع آبی ندارم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خبر دریافت مجوز برای تونل گلاب ۲ را باور نمی کنم چون در این خصوص دروغهای زیادی از سوی مسئولان شنیده‌ام.
حسینعلی حاجی دلیگانی افزود: متاسفانه مسئولان توافقاتی را هم که در این خصوص امضاء کرده‌اند قبول ندارند، بنابراین چطور انتظار دارند حرفهای آنها را باور کنیم.
وی تاکید کرد: همانطور که مدیران ذیربط یک کار کارشناسی ۱۲ ساله در خصوص تونل گلاب را غیرکارشناسانه اعلام کردند ممکن است در خصوص دریافت مجوز تونل نیز توافقات خود را کنار زده و آن را غیرقانونی و غیرکارشناسانه عنوان کنند.
نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در واکنش به سخنان نماینده مردم شهرکرد در مجلس مبنی بر اینکه با حفر تونل گلاب ۲ و انحراف آب کارون فاجعه زیست محیطی رقم خواهد خورد، گفت: پروژه تونل گلاب ۲ ربطی به استان همجوار ندارد و این کار یک کار درون استانی است.
وی گفت: تونل گلاب ۲ پروژه انتقال آب از حوضه اصفهان به اصفهان است و هیچ ارتباطی به استان چهارمحال و بختیاری ندارد.
حاجی دلیگانی با اشاره به پایان مهلت وزارت نیرو در خصوص جلوگیری از برداشت غیر مجاز آب در بالادست زاینده رود و ابراز نگرانی از ادامه این روند، تاکید کرد: بحث استیضاح وزیر نیرو را به طور حتم طی هفته آینده دنبال می‌کنیم.
گفتنی است مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان در نشست شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام کرده بود اجرای تونل گلاب ۲ بر اساس تفاهم‌نامه و مجوزی که بین سازمان محیط زیست و وزارت نیرو انجام گرفته، پیش خواهد رفت و مجوز آن صادر شده است.

همچنین بخوانید:

3 Responses to “تونل گلاب ۲ پروژه انتقال آب از حوضه اصفهان به اصفهان است”

  1. فرزاد گفت:

    پس بهتره ما هم آب را قبل از خروج از استان و رسیدن به سد زاینده رود با یک تونل به داخل استان برگردانیم و این یک کار درون ستانی است و به اصفهان هیچ ربطی ندارد!!!!!!!

  2. مهران گفت:

    خوبه سرچشمه زاینده رود توی استان چهارمحال و بختیاریه و اینقدر بی شرم و گستاخ هستید!!! طبق منطق شما استان ما هم میتونه یه تونل از همون کوهرنگ بزنه و تمام زاینده رود را منحرف کنه به سمت جاهای دیگه استان. آقای دلگانی واقعا با منطق شما اصلا زاینده رود نباید به استان اصفهان برسه چون قبل از این تونل گلاب درون استانیتون ما هم میتونیم از تنگزی تونل بزنیم و آب را منحرف کنیم ببینم یه قطره آب به تونل غارتتون میرسه؟ آخه مرده حسابی تو که دهنتو وا میکنی حرف میزنی فکر اینجاشم بکن ببین برای این پاسخی که بر اساس منطق خودخواهانه خودته چه جوابی داری؟
    برای تونل بهشت آباد هم که قرار بود تمامن از زیر استان چهارمحال و بختیاری بگذره چه پاسخی داری؟ اون هم درون استانی اصفهانه؟
    از یه بوم و دو هوای شما نماینده ها و استاندار اصفهان آدم شاخ در میاره!!!
    نماینده عزیر از سخن دروغ و مغالطه نمیشه دفاع کرد هرچقدر هم باهوش باشی بازم نمیشه. امیدوارم به راه حقیقت و راستی هدایت بشید

  3. آرش گفت:

    تونل گلاب یعنی مرگ همیشگی زاینده رود.
    چرا مردم را فریب می دید و احیای زاینده رود را به تونلی گره میزنید که زاینده رود را میخشکونه!؟

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.