۰۹:۲۰ - دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳

اولین جلسه شورای هم اندیشی مجمع نویسندگان شهرستان

در آستانه دهه کرامت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه اقدام به تشکیل شورای هم اندیشی مجمع نویسندگان شهرستان کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نادر آستانه دهه کرامت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه اقدام به تشکیل شورای هم اندیشی مجمع نویسندگان شهرستان کرد.

این جلسه با حضور آقاییان زاده رئیس اداره و کارشناس امور فرهنگی و جمعی از نویسندگان شاهین شهری به منظور برنامه ریزی و هماهنگی جهت تشکیل هسته اولیه کانون نویسندگان شاهین شهردر دفتر ریاست اداره تشکیل شد.

آقاییان زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در جلسه شورای هم اندیشی مجمع نویسندگان شهرستان ضمن خیر مقدم ضرورت های توجه به این حوزه را بیان کرد.

در این جلسه آقای آقائیان زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به حاظران خیر مقدم گفته و به ضرروت توجه به این حوزه ها پرداخت .
وی ضمن ارائه آمار نویسندگان و مولفان شاهین شهری خواستار هم اندیشی و هم افزائی در این حوزه ها شد. وی همچنین به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان اشاره کرده و گفت: امروز باید با همه توان به ارتقا جایگاه نویسندگان در شهرستان پرداخت و این مهم مستلزم اتحاد و ایجاد فضای همدلی در بین نویسندگان است.در ادامه حاظران و مدعوین به ایراد سخن و ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.