۲۱:۳۰ - شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۲

به مدت 6 روز در فرهنگسرای اشراق شاهین شهر؛

رد پای بهار در نگار خانه ترنج دیده می شود

نمایشگاه تجسمی رد پای بهار مجموعه‌ای ار آثار بانوان هنرمند شاهین شهری در قالب گل های کریستال، نما کاشی، آیینه و تابلوهای دکوراتیو به مدت 6 روز در نگارخانه ترنج فرهنگسرای اشراق افتتاح و جهت بازدید عموم دایر گردید.

namayashgah 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”،  با حضور حجة الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر، حجة الاسلام اسلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، آقاییان‌زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و جمعی از هنرمندان نمایشگاه تجسمی رد پای بهارامروزدر فرهنگسرای اشراق افتتاح گردید.  

حجة الاسلام ملکیان در آیین افتتاح این نمایشگاه با تقدیراز هنرمندان و صاحبان آثار این نمایشگاه بیان داشت: اولین خاستگاه و جایگاه هنر در ایران بوده که محور اصلی آن نیز هنرمندان ایرانی می باشند.

نمایشگاه تجسمی “رد پای بهار” مجموعه‌ای ار آثار هنرمندان شاهین شهری خانم‌ها زهرا زبرجد، سهیلا بدری و گروه هنری ژابیز در قالب گل های کریستال، نما کاشی، آیینه و تابلوهای دکوراتیو می باشد. که از سوم اسفند لغایت نهم اسفند در نگارخانه ترنج فرهنگسرای اشراق در معرض دید عموم قرار دارد.

بانوان هنرمند “رد پای بهار” عموم مردم بویژه بانوان شاهین شهری را به دیدن این نمایشگاه دعوت کردند.

علاقمندان به بازدید می توانند صبحها از ساعت 9  تا 12 ظهر و عصرها از ساعت 16 تا 20 از این نمایشگاه دیدن کنند.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شاهین شهر به مدت 6 روز برگزار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.