۱۷:۵۶ - دوشنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۳

حرف ما منتشر کرد:

گلدون وبلاگی استان اصفهان شماره 52

آقایان! نکند دستتان را بریده باشید!

پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا

آقایان! نکند دستتان را بریده باشید!

یوسف1

وبلاگ افاضات عقل کل نوشت:

زمانی شهید محراب آیت الله مدنی در نطقی که در جمع خبرگان ملت داشتند ، به ماجرای حضرت یوسف و زلیخا در قرآن اشاره می کنند و می گویند وقتی زلیخا از طعنه ها و ملامت های زنان مصر باخبر شد ضیافتی ترتیب داد و به دست هر یک از زنان کارد و ترنجی داد و به حضرت یوسف دستور داد که وارد ضیافت شود، آمدن یوسف همان و بریده شدن دست زنانی که ملامت گر زلیخا بودند همان.

سپس آیت الله مدنی با گریه دردناک پشت تریبون ادامه دادند:

« آقایان! نکند در محشر و قیامت ،محمدرضا (پهلوی) جلوی ما را بگیرد و بگوید دیدید شما هم وقتی به دستتان ترنج دادند دستتان را بریدید و مثل من کاخ نشین و طاغوتی شدید! »

ین هشدار شهید آیت الله مدنی ، هشداری جدی به مسئولین است. نکند فردای قیامت محمدرضا پهلوی ملعون، با دیدن بعضی از مسئولین و خواص سیاسی جمهوری اسلامی که مشی و منش انقلابی و اسلامی را درست رعایت نمی کنند و محکم پای اصول اسلام و انقلاب نمی ایستند زبان به ملامت آنها گشاید و بگوید:

دیدید شما هم وقتی به قدرت رسیدید دنیاطلب شدید و زهد و ساده زیستی را کنار گذاشته و اشرافیگری و تجملگرایی را در پیش گرفتید آن هم به نام دین!

ادامه مطلب…

************************************

بررسی فاصله موجود میان روحانیت و مردم

روحانیت

وبلاگ آرامش کجاست نوشت:

بطور مسلم، انتظار مردم از جامعه روحانیت، انتظار و توقعی است که مردم از دین دارند؛ چون بالاخره مردم توقع و انتظاراتی از دین دارند که بالطبع این انتظارات به افرادی بازگو می‌شود که اصطلاحا پرچم دار دین می‌باشند؛ یعنی جامعه روحانیت و طلبه است.

به عنوان مثال؛ مردم حداقل توقعی که از دین دارند این است که به وسیله دین، به آرامش در زندگی برسند و حداکثر آن، به بالاترین افق‌های قدسی و معنوی نزدیک شوند. لذا، از پرچمداران دین، توقع و انتظار پاکی و معنویت دارند؛ زیرا در سایه پاکی و معنویت است که فرد به کمالات روحی و معنوی خواهد رسید.

توقع و انتظار احاد جامعه از دین این است که با توجه به چالش‌ها، مشکلات و پدیده‌هایی که امروزه گریبان‌گیر جامعه است، دین بتواند اولا شرایط او را درک کند و متناسب با این چالش‌ها، مشکلات و پدیده‌های نوظهور، رهنمود و راهنمایی‌های روشن و درستی به او ارائه کند؛ از این رو جامعه به دنبال دین روزآمد و کارساز است. بنابراین از یک روحانی امروزی که به عنوان نماینده دین محسوب می‌شود، انتظار به روز بودن از او وجود دارد که البته این هم در گرو شناخت او از شرایط، چالش‌ها، مشکلات و مقتضیات پیش روی جامعه است.

ادامه مطلب…

************************************

ما همه سرباز کی هستیم؟!

0.097399001333100778_taknaz_ir

وبلاگ به انتظار او نوشت:

رهبر انقلاب دو بار به صورت علنی و رسمی و چندین بار در مجامع خصوصی تر، خطر کم شدن جمعیت را گوشزد کرده اند و به مردم تکلیف کرده اند به فکر ازدیاد فرزند باشند. با احتساب درصدی از افراد که به هر دلیل نمی توانند ازدواج کنند یا بچه دار نمی شوند؛ برای جلوگیری از معکوس شدن هرم جمعیتی لازم است به صورت میانگین، هر زن و مرد ایرانی، چهار فرزند داشته باشند. اگر حداقل فاصله میان دو فرزند را سه سال در نظر بگیریم (دو سال دوران شیر دهی به فرزند اول و یک سال بارداری فرزند بعدی) و بپذیریم که از جهت پزشکی آخرین مهلت بارداری مطمئن برای زنان، سن سی و پنج سال است؛ دختران ما باید نهایتاً در سن بیست و سه سالگی ازدواج کنند. و نیز اگر به صورت میانگین فاصله این تصمیم که «وقت شوهر کردن من رسیده است» با بله گفتن سر سفره عقد را یک سال محاسبه کنیم؛ دختران ما باید نهایتاً در سن بیست و دو سالگی به فکر ازدواج بیافتند.

ادامه مطلب…

************************************

نکاتی درباره ارتباط با نامحرم در فضای مجازی

4142792730411822158

وبلاگ گنجینه نوشت:

از نظر اسلام در حفظ حریم در ارتباط با نامحرم فرقی بین محیط واقعی و محیط مجازی وجود ندارد و ارتباط در محیط مجازی همانند خلوت دو نامحرم است و چون کسی به آنجا راه ندارد، بنابراین محل اشکال است. البته با توجه به احکام و متون اسلامی اگر ترس و خوف افتادن به حرام و یا قصد لذت بردن در میان نباشد، اشکالی وارد نیست. در تشخیص خوف و قصد لذت انسان خود مهمترین قاضی خویش است و از وضع خویش گاه است .

باید توجه داشته باشیم گاه در شروع ارتباط با نامحرم هیچ قصد و احساس گناهی در میان نیست ولی چه بسا همین هم صحبتی ها غرایز جنسی افراد را تحریک کرده و یک الفت و محبت شهوانی بین مرد و زن ایجاد می شود و این نقطه ی آغاز انحراف و فساد است. بنابراین بر هر مسلمانی لازم است در برابر شکسته شدن مرزهای شرعی ایستادگی کند و چنانچه قصد بالا بردن آگاهی های خود را دارد ترجیحا به همجنسان خود مراجعه کند.

ادامه مطلب…

************************************

مسئولین به هوش باشید

ورزنه

وبلاگ ورزنه، نگین شرق اصفهان نوشت:

در برخی از پژوهشها، رد پای آسیبهای اجتماعی مانند اعتیاد و بزهکاری به دلیل حضور گردشگران نامناسب نیز دیده شده است. اکنون فرصت نقد نیست، قصد این یادداشت نیز نقد نمی باشد، اما می بایست همه آنهایی که افتخار ایثارگری شهر ورزنه و بخش بن رود را در کارنامه شهر به روشنایی یاد می کنند توجه جدی به موضوع گردشگری و حفظ ارزش ها داشته باشند زیرا خون شهدا و عرق جبین کشاورزان با وجود خشکی زاینده رود خشک نشده است.

ادامه مطلب…

************************************

قابل توجه خانوم های ساپورت پوش

حجاب4

وبلاگ عفاف و حجاب نوشت:

ساپورت اولین بار در آمریکا برای جدا کردن زنهای فاحشه خانه ها از زنان عادی در سطح جامعه روانه ی بازار شد. زنانی که در بارهای آمریکا کار میکنند با پوشیدن این نوع لباس در سطح جامعه شغل خود را اعلام میکنند. ساپورت به هیچ وجه برازنده ی یک زن ایرانی نیست درسته ارزونه شایدم میگی تو گرمای هوا خیلی راحتره ولی چندین هزار سال نسلای قبل از شما چطور زندگی کردن که شما نمیتونی؟ فکر نکن فقط تو آمریکا همینطوره ساپورت شده یکی از نماد های فساد جامعه ای که هممون داریم توش زندگی میکنیم. نمیگم تهاجم فرهنگی,میگم حداقل بدون چی میپوشی… خودتون تصمیم بگیرید کدوم قشر از جامعه هستید… ای کاش اونایی که ساپورت میپوشن یه خورده به خودشون میومدند

ادامه مطلب…

************************************

یک روز رهبر انقلاب چگونه می‌گذرد؟

1078237724716234979

وبلاگ گنجینه نوشت:

اگر یک روز کاری ایشان را تعریف کنم، هر سه مورد را که ایشان برای ما جوانان گفته‌اند، در آن می‌بینیم. ایشان حدود یک تا یک‌ونیم ساعت پیش از نماز صبح بیدارند که تهجد و عبادت شخصی ایشان است. روزهایش هم با هم فرق می‌کند، شبیه به هم نیست‌. ایام هفته فرق می‌کند. یک روز آقا بیشتر نماز می‌خوانند،‌ یک روز بیشتر قرآن می‌خوانند، یک روز بیشتر دعا می‌خوانند، یک روز بیشتر ذکر می‌گویند …

بعدش نماز صبح را می‌خوانند، ایشان نماز صبح را به‌ جماعت می‌خوانند و کمترین جماعتشان، آن شخصی است که همراه ایشان است و بیشترین‌شان هم هر کسی که توی آن ساختمان است، می‌آید. ایشان توی دفتر کارشان نماز می‌خوانند و همة کسانی که صبح در محل کار هستند ـ اعم از پاسدارها و دفتری‌هایی که آنجا هستند ـ‌ نمازشان را با آقا می‌خوانند.

ادامه مطلب…

************************************

آثارمیهمان ویرانگر خانواده ها چیست؟

حجاب-و-ماهواره

وبلاگ پیروان آخرین منجی نوشت:

وجود شبکه های ضد دینی، ضد ایرانی و مخالف هویت انسانی، باید انسان را به فکر وادارد تا در مورد تبعات آوردن آن به منازل و سپردن تربیت کودکان و نسل انسانی به آن ها، تأمل، تفکر و مطالعه ای داشته باشند. بی شک خانواده های استفاده کننده از ماهواره را می توان قربانیان تبعات بسیار بد و پر هزینه، برای جامعه دانست. در این نوشته سعی می کنیم که مقداری از تبعات مخرب استفاده از ماهواره بر نیان خانواده را بیان کنیم

 سست شدن بنیان خانواده:
فروپاشی خانواده از دیگر تبعات حضور بدون کنترل و حتی با کترل ماهواره در خانه است. ورود ماهواره در خانواده را می توان به منزله ورود یک فرد نامحرم و لاابالی دانست که دوستی ناباب برای فرزندان است، در صدد اختلاف افکنی بین زن ها و شوهرهاست، دین افراد را می گیرد، مرزها و حریم های خانواده را می شکند، به آسانی حقیقت های سیاسی و اجتماعی را وارونه جلوه می دهد، دزد وقت افراد است و اگر بتواند حتما سری هم به کیف پول افراد خواهد زد. خرید ماهواره به منزله ی دعوت از فرد ناباب به منازل است.

ادامه مطلب…

************************************

درد دلی برای شنیدن!

179575_363334167067628_1960956065_n

وبلاگ راه روشن نوشت:

گاهی لازم است که برای هزارمین بار به تو یادآوری کنیم که جای پایت را مدیون چه کسانی هستی؟

گاهی لازم است تا به تو بگوییم؛بد نیست نگاهی هم به زیر پایت بکنی!

بد نیست تا از تو بخواهیم کمی حیا به خرج دهی تا بتوانی لقب “دختر”بودن به خودت بگیری

نمی دانم تا به حال چشمان پر از اشک فرزندان شهید را بر سر قبور پدرانشان دیده ای یا نه…؟

نمی دانم تا به حال سرفه های یک جانباز شیمیایی را از نزدیک دیده ای یا نه؟

ادامه مطلب…

************************************

 آموزش بی حیایی نزد والدین به سبک ماهواره

بی حیایی نزد پدر و مادر

وبلاگ فرهنگی نوشت:

محتوای برنامه های ماهواره ایی آنقدر نسل جوان را تحت تاثیرات منفی قرار می دهد که یکی از مضرات آن بی احترامی و بی حیایی فرزندان نسبت به والدین خود است.

ادامه مطلب …

************************************

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.