۱۰:۳۸ - پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۳

حرف ما منتشر کرد:

گلدون وبلاگی استان اصفهان شماره 43

شاه کلید خروج از بن بست مذاکرات ژنو

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا

شاه کلید خروج از بن بست مذاکرات ژنو

 انتقاد ایران از سطح مذاکرات هسته ای ژنو

وبلاگ امت اسلامی نوشت:

مذاکرات ایران با 1+5 بر سر مسئله هسته ای ایران به درازا کشیده شده و دیگر ملالت آور و کسل کننده است. و این ملالت در جایی به اوج خود می رسد که می دانیم با عده ای زبان نفهم بر سر حق خود وارد مذاکره شده ایم.

و گزافه نیست اگر بگوییم مذاکرات به بن بست خود رسیده است. برای خروج از بن بست تنها یک راه پیش روی مسئولان است و آن رجوع به اندیشه اسلام ناب و مکتب امام خمینی(ره) است. این تنها برگ برنده مسئولین مذاکره کننده است. امام خمینی(ره) می فرمایند:« بنای سیاسیون هم همین معناست که یک چیزی را تشر می زنند بینند طرف چه جوری است؛ اگر چنانچه طرف ایستاد مفابلشان، این ها عقب می زنند و اگر چنانچه نه، آن بیچاره عقب رفت، این ها هم جلو می آیند.»(روحانیت و حوزه های علمیه، ص109)

آری، آنگاه که مسئولان ذلیلانه پذیرفتند که غنی سازی 20درصد را تعطیل و به 5درصد اکتفا کنند، دشمن حیوان صفت ما پایش را جلو می گذارد و گستاخانه خواسته های بعدیش را مطرح می کند و تیم مذاکره کننده ایران خواستار خروج طرف مقابل از توهم می شود. باید گفت سال هاست که در توهم است و چرا شما حاضر به مذاکره با متوهمین شدید؟!

ادامه مطلب

*********************************************

چقدر فریادش آشناست!

شیخ-نمر

وبلاگ افاضات عقل کل نوشت:

چقدر فریادش آشناست، شبیه آن وقت ها که حضرت روح الله در فیضیه ، پایه های رژیم شاهنشاهی دو هزار و پانصد ساله را به لرزه می افکند

شبیه آن زمان که حضرت سید علی به اسرائیل هشدار می دهد اگر دست از پا خطا کند تلاویو و حیفا  با خاک یکسان می شود

و شبیه وقتی که سید حسن نصرالله ،اسرائیل را « اوهن من بیت العنکبوت» می نامد

این فریاد های حماسی که بر سر طواغیت و مستکبران زمان فرود می آید میراث هزار و چهارصد ساله شیعه است که از حنجره علمای ربانی تکرار می شود

فریادی از جنس « هیهات منا الذله » و از جنس « الموت اولی من رکوب العار »

فریادی که این بار از حنجره عالمی ربانی از عوامیه عربستان به گوش می رسد و خواب طاغوت را پریشان می کند

فریادی که برای شکستن شاخ شیطان بلند شده است و امنیت چاه های نفت و منافع آمریکا را به خطر انداخته است.

ادامه مطلب

*********************************************

لطفا به عروس‌ها رحم کنید

 sxhbo24kvv8beodkazwa

وبلاگ تیم سایبری سمیه نوشت:

در گذشته وقتی دختری ازدواج می‌کرد، در شب عروسی او را به بهترین شکل می‌آراستند، و به نوعی از جهت زیبایی او را برتر از همه قرار می‌دادند؛ و همه خانم هایی که در مجلس بودند لحظه شماری می‌کردند که عروس را زودتر ببینند.

ولی امروزه جالب است، ما در هر عروسی تقریبا به تعداد بانوانی که در مجلس دعوت می‌شوند عروس داریم، به نحوی که عروس تحت الشعاع واقع می‌شود، خانم‌هایی که برای یک مجلس جشن، ساعت‌ها و یا روزها قبل از مراسم نوبت آرایشگاه می‌گیرند، فقط برای اینکه به دیگران به دروغ بفهمانند که ما از همه زیباتریم.

ادامه مطلب

*********************************************

دعوای حجاب و ماهواره بر سر چیست؟

 حجاب-و-ماهواره

وبلاگ اشارات نوشت:

می گویند: تمام فلسفه حجاب را هم قبول داریم ولی دلمان نمی خواهد باحجاب باشیم، لا اکراه فی الدین، مگر دینداری و انجام واجبات و ترک محرمات اجباری است؟

آخوندهای این طیف هم می گویند: دنیا دار آزمایش است و اجبار به دینداری، اصلا نمی گذارد این فلسفه خلقت محقق شود.

اینها اصلا متوجه قضیه نیستند که دعوا سر چیست، قطعا انجام واجبات اجباری نیست، اما آن واجباتی که در حریم فردی باشد، مثلا حکومت دینی به هیچ عنوان کسی را ملتزم به خواندن نماز یا گرفتن روزه نمی کند، به زور وارد خانه کسی نمی شود تا هارد پر از عکس و فیلمش را پاک کند، در یخچال کسی را باز نمی کند تا شیشه های شرابش را بشکند

اما یک سری از واجبات، اجتماعی است؛ آن کسی که حجاب را رعایت نمی کند، اگر در خانه اش جلوی نامحرمان این کار را بکند، حکومت مطلقا دخالتی نمی کند، اما اگر وارد اجتماع شد، حکومت اسلامی برای کمک به دینداری شمار زیادی از مردم، اجازه نمی دهد که آن زن با هزار قلم آرایش وارد محیط اجتماعی شود.

ادامه مطلب

*********************************************

لقمه خواندنی؛ این خر برای فروش است

 خر

وبگاه قلمداد نوشت:

لقمه های خواندنی : ” لقمه هجدهم”

عنوان : لقمه خواندنی ” این خر برای فروش است “

موضوع : حجاب و عفاف

نویسنده : سلمان

نوع لقمه : PDF

ادامه مطلب

*********************************************

من خجالتی هستم!

 خجالتی

وبگاه نصر نوشت:

 اگر می خواهید دیگر خجالتی نباشید روش های زیر را امتحان کنید.

برخی از انزواها به دلیل نبود اطلاعات کافی از جمع و موضوع بحث آنهاست، اگر اطلاعات شما از موضوع بحث احتمالی با توجه به شناختتان از شخصیت ها تکمیل شود، حتماً می توانید وارد بحث شوید و با صحبت های دقیق دیگران را مجذوب نبوغ و دانش خود کنید! پس:

قبل از وارد شدن به یک جمع، اطلاعاتی در مورد آن جمع به دست آورید و درباره چیزهایی که می‌خواهید یا می‌شود در آنجا مطرح کرد، فکر کنید.

هر چیزی اولش سخته اما بعد از مدتی آسان میشه، شما نیز به مرور زمان با صحبت کردن در جمع، مهارت بیشتری در صحبت در جمع های کوچکتر قبلی پیدا خواهید کرد! پس:

معاشرت خود را بیشتر کنید؛ از جمع‌های دوستانه کوچک شروع کنید، به سۆالاتشان جواب دهید و از آنها درباره خودشان، آرزوها و اهدافشان یا موضوعات دیگر سۆال کنید.

توجه کنید که روان شناس ها حتماً برای افراد دارای اختلالت عقلی نیستند، آنها می توانند توصیه های مفیدی به اشخاص عاقل و فهیم بکنند تا از زندگی بیشتر لذت ببرند! پس:

اگر خجالتی بودن، خیلی شما را آزار می‌دهد، به یک مشاور یا روان‌شناس مراجعه کنید.

ادامه مطلب

*********************************************

مرزها به هم خورده….

 تعقل

وبلاگ آدامس شیک نوشت:

جمله ای که هر بار به آن فکر میکنی به نکات جدیدی میرسی…

نه نکات جدید بی فایده، که همین نکات جدید بی فایده هم محصول به هم خوردن مرزهاست….

بلکه نکات جدید پرفایده که فایده اش رشد ما انسان نما هاست…

گفتم انسان نما چون نمیدانم آیا با اینکه مرزها به هم خورده آیا ما هنوز انسانیم یا نه؟

ادامه مطلب

*********************************************

یک جعبه خرما… (یاد یاران…)

 h15

وبلاگ جوانان اصیل ایرانی نوشت:

سپیده صبح بود که دشمن با صدها تانک و نیروهای تازه نفس شروع به تک کرد. ۴۸ ساعت با دشمن درگیر بودیم تا اینکه نیروهای کمکی که از برادران اصفهانی بودند جایگزین ما شدند. بعد از ۴۸ ساعت درگیری خسته و گرسنه حدود نیمه شب بود که به اردوگاه رسیدیم.

بنابراین از غذا و شام وحتی یک تکه نان هم خبری نبود به جز یک جعبه خرما که آن را به معاون فرمانده که از همه ما خسته‌تر بود،دادند.

ادامه مطلب

*********************************************

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.