۰۹:۰۹ - سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳

دکتر ذاکری شهردار شاهین شهر خبر داد:

افتتاح و بهره‌برداری 12 پروژه شهرداری با اعتباری بالغ بر 148 میلیارد تومان در هفته دولت

دکتر ذاکری شهردار شاهین شهر در نشست خبری به مناسبت هفته دولت از افتتاح و بهره برداری و همچنین کلنگ زنی 12 پروژه عمرانی شهرداری با اعتباری بالغ بر 148 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نادکترعلی اصغر ذاکری هرندی شهردار شاهین شهر در نشست خبری با مطبوعات استان اظهار داشت: شهرداری شاهین شهر در حال حاضر 32 پروژه فعال در دست اقدام دارد که اکثرا از پروژه های نیمه تمام سالهای قبل می باشد که از این تعداد 12 پروژه در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 148میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر ذاکری در ادامه ضمن ارائه گزارشی اجمالی از پروژه های آماده بهره برداری در هفته دولت بیان داشت: با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده در هفته دولت ،افتتاحیه و بهره بردای از پروژه ها با حضور مسئولین کشوری انجام خواهد شد.

افتتاح و بهره برداری پروژه نگارستان شهرداری (کتابخانه مرکزی) – فرهنگسرای گلدیس – ورزشگاه خانه کارگر به نام ورشگاه پوریای ولی- ورزشگاه انقلاب واقع در بانک استان – بهره برداری از 10 دستگاه اتوبوس شهری –  بهره برداری بلوار دانشجو در گلدیس و بلوار امام علی حدفاصل پل گز تا بلوار طالقانی از جمله پروژه هایی بودند که بنا به گفته  شهردار شاهین شهر در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

شروع عملیات و کلنگ زنی فاز 1 پروژه کمپینگ شرقی حد فاصل پل گرگاب تا پل هسا – کلنگ زنی فرهنگسرای خانواده در عطار – میدان سمبلیک در ورودی شاهین شهر با طراحی سنتی اسلامی – کلنگ زنی ادامه خیابان شهید فهمیده تا مجموعه فذک گلدیس در دو باند و با هدف کاهش بارترافیکی  و فاز دوم بلوار شاهد حاجی آباد در دو باند – شروع عملیات ساخت پل مکانیزه عابر پیاده واقع در بلوار امام خمینی نیز پروژه هایی هستند که در هفته دولت کنگ زنی و عملیات ساخت آنها شروع خواهد شد.

شهردار شاهین شهر در ادامه از افزایش 2 برابری بودجه سازمان رفاهی، تفریحی شهرداری در سال 93 و اختصاص مبلغ 5 میلیارد ریال تحت عنوان بسته فرهنگی شهری هدیه به مراکز فرهنگی شهر در راستای تحقق شعارسال و منویات مقام معظم رهبری خبر داد.

وی همچنین توسعه فضای سبز از 16 متر مربع به 31 متر مربع به ازای هر نفر تا پایان دوره چهار ساله را یکی از اولویت‌های  شهرداری شاهین شهر عنوان کرد.

مهندس حمید رضا مقدسی رئیس شورای اسلامی شهر در این نشست مهمترین اولویت شورای دوره چهارم را تکمیل پروژه های نیمه تمام سال های قبل مطرح کرد.

وی در ادامه افزود: به لحاظ نگاه ویژه شورای دوره چهارم به مسائل فرهنگی شهر و مقابله با تهدیدات فرهنگی که مقارن با شعار سال شد، بخشی از بودجه فرهنگی شهر به سمت بکار گیری و استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی درکنار حوزه فرهنگ، ورزش، مذهب و هنرهدایت شد.

رئیس شورای اسلامی شهر، دوری از اختلافات حزبی، سیاسی، فکری و استفاده از ظرفیتها  در راستای حرکت جمعی و منفعت رسانی به مردم را بزرگترین نقطه قوت این دوره شورا دانست.

وی در ادامه فعالیت شورای اسلامی دوره چهارم شهر را مثبت ارزیابی کرد و افزود: دوره چهارم شورا طی یکسال گذشته 90 جلسه با  قریب به 450 مصوبه  برگزار کرده که عمده مصوبات نیزاجرایی شده اند.

مقدسی با اشاره به آمار صدور پروانه که نشان از رشد بالای جمعیت دارد شاهین شهر را قطب ساخت و ساز دراستان معرفی کرد و بیان داشت: باسوادی شاخص ترین ویژگی، اجرای پروژه های عمرانی، شهرسازی در جهت تولید مسکن با توجه به مهاجر پذیر بودن شهر نقطه قوت و اعتیاد، طلاق و ماهواره را مهمترین چالش‌های شهر شاهین شهر می باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.