۱۹:۲۰ - دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳

با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور؛

بهره برداری از 14 پروژه شهرداری شاهین شهر/ تصاویر

در آخرین روز از هفته دولت عملیات احداث و بهره‌برداری از 14 پروژه عمرانی  شهرداری شاهین شهر با حضور استاندار اصفهان و معاون پارلمانی رئیس جمهور آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابا حضور حجةالاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور و رسول زرگرپور استاندار اصفهان و مدیران، مسئولان شهرستان عملیات احداث و بهره‌برداری 14 پروژه عمرانی شهرداری شاهین شهربا اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 488 میلیارد ریال آغاز شد.

افتتاح نگارستان شهرداری با زیربنای 144 هزار متر مربع و 214 میلیارد ریال، افتتاح فرهنگسرای گلدیس با دو هزار و 750 مترمربع زیربنا و 40 میلیارد ریال اعتبار وهمچنین بهره‌برداری از دو سالن ورزشی پوریای ولی و انقلاب  با 21 میلیارد ریال اعتبار و زیربنای دو هزار و 400 مترمربع از جمله پروژه های فرهنگی، ورزشی و خدماتی شهرداری شاهین شهربود که در آخرین روز هفته دولت به بهره برداری رسید.

در همین راستا بهره‌برداری از 10 دستگاه اتوبوس با 40 میلیارد ریال اعتبار، افتتاح بلوار دانشجو با پنج میلیارد و 500 میلیون ریال و آغاز عملیات احداث کمپینگ شرقی به طول هفت کیلومتر از دیگر پروژه‌های این شهر بود که با حضور استاندار اصفهان و معاون پارلمانی ریاست جمهوری در آخرین روز از هفته دولت صورت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.