۰۸:۰۳ - چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳

دکتز ذاکری شهردار شاهین شهر:

شهرداری شاهین شهر شاخص استان در افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه‌

ذاکری شهردار شاهین شهردر بازدید از پروژه های شهرداری گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته در طول سال در مناسبت های ملی و مذهبی پروژه های متعددی افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد و از این نظر به عنوان شاخص استان مطرح خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نااعضای شورای اسلامی شهر، شهردار شاهین شهر و معاونان شهرداری از پروژه های فعال شهرداری بازدید کردند.

حمید رضا مقدسی رییس شورای اسلامی شهر،پیشرفت پروژه های عمرانی ، فرهنگی ، ورزشی و خدماتی شهرداری را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت : طراحی و اجرای چنین پروژه های عظیمی که در شهر تعریف شده است و تکمیل پروژه های قبلی ، کار بسیار دشواری است که تنها با همدلی و پشتکار کارکنان شهرداری ، مساعدت پیمانکاران ، هماهنگی میان معاونت ها  ، مدیریت قاطع شهردار و حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر محقق شده است.

مقدسی ادامه داد : وظیفه خود می دانم از طرف مردم شهر و اعضای شورای اسلامی شهر از شهردار پرتلاش و کلیه افرادی که طراحی و اجرای این پروژه ها را برعهده داشته اند ، قدردانی نمایم.
مقدسی در مورد عملکرد شورای اسلامی شهر در دور چهارم گفت : با همدلی و اتفاق نظر اعضای شورای اسلامی شهر و به دور از هرگونه تفکر سلیقه ای ، قومی ، جناحی یا سیاسی با هدف خدمت به مردم در مسیری مناسب حرکت کرده ایم و با تدوین برنامه پنج ساله سوم ریل گذاری لازم برای حرکت آینده شورا فراهم شده است.
رییس شورای اسلامی شهر توصیه کرد : پروژه های شهرداری براساس زمان بندی مشخص و طبق برنامه از پیش تعریف شده در موعد مقرر به بهره برداری برسد تا از صرف هزینه های اضافی و نارضایتی شهروندان جلوگیری شود.
دکتر علی اصغر ذاکری هرندی شهردار شاهین شهر در ابتدای این بازدید گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در دوره چهارم شورای اسلامی و شهرداری شاهین شهر ارائه نمود و گفت : در حال حاضر 28 پروژه بزرگ در سطح شهر فعال و اجرایی می باشد و در شهریور ماه امسال به مناسبت هفته دولت ده ها پروژه با اعتباری بالغ بر یکهزار و 480 میلیارد ریال افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.
وی ادامه داد : با برنامه ریزی صورت گرفته در طول سال در مناسبت های ملی و مذهبی پروژه های متعددی افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد و از این نظر به عنوان شاخص استان مطرح خواهیم شد.
شهردار شاهین شهر در مورد پروژه فرهنگی ـ اداری نگارستان گفت : در مهر ماه سال گذشته در شرایطی که تنها حدود 35 درصد پروژه اجرایی شده بود این ساختمان عظیم را تحویل گرفتیم و با اعمال سیاست تسریع در اجرای پروژه های شهرداری این مجموعه شش ماه قبل از برنامه زمان بندی شده آماده و افتتاح خواهد شد.
دکتر ذاکری همراهی اعضای شورای اسلامی شهر ، حمایت معاونان شهرداری و تلاش شبانه روزی کارکنان و همکاری های پیمانکاران را در جهت خدمت رسانی مناسب به شهروندان قابل تقدیر است.
در حاشیه این بازدید برای آگاهی از چشم انداز توریستی و اقامتی منطقه و برنامه ریزی برای احداث کمپینگ شرقی شاهین شهر از محل اقامتی کاروانسرای عباسی دیدار کردند.
نکته جالب توجه در این بازدید حضور مدیران ارشد در پارکینگ طبقاتی آدینه بود که باعث دیدار شهروندان با اعضای شورای اسلامی و شهردار در خیابان فردوسی و بیان دیدگاه ها و مشکلات خود بود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.