۱۴:۵۰ - سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲

تشییع پیکرهای دو شهید گمنام دفاع مقدس

بازگشت کبوتران خونین بال دفاع مقدس

همزمان با روز عرفه امام حسین (ع) پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شاهین شهر تشییع شد.

IMG_1155

همزمان با روز عرفه امام حسین (ع) پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شاهین شهر تشییع شد.

امروز و همزمان با  روز عرفه امام حسین (ع) و سالگرد شهادت مسلم بن عقیل ، سفیر امام حسین (ع)   در کوفه پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس  در شاهین شهر و بردوش مردم ولایت مدار شهرستان تشیع و در صنایع هواپیما سازی (هسا) به خاک سپرده شدند.

این مراسم که با حضور پر شور و گسترده مردم شهرستان ایثارگران ، جانبازان ، خانواده های معظم شهدا و همچنین مسئولین همراه بود از ساعت 8:30 با قرائت زیارت پرفیض عاشورا در مصلی نماز جمعه شروع شد و سپس پیکر شهدای گرانقدر بردوش مردم تشییع و تا صنایع هواپیماسازی هسا همراهی وپس از اقامه نماز در محوطه اصلی این مجتمع به خاک سپرده شدند.

حاجی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیروی از ولایت اظهار داشتند شهدا در دوران دفاع مقدس با جانفشانی در راه ولایت درس بزرگی به همه ما دادند و مایه افتخار سرزمین ابران شدند .

سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان  وزیر دفاع در پیامی که توسط سیرتی مدیر کل صنایع هواپیما سازی هسا قرائت شد ، یاد و خاطره شهدا نه تنها ضامن حرکت پویا و درخشان برای ملت ایران می باشد ، بلکه الگویی نجات بخش از انسانهایی برای امت اسلام هستند که اندیشه و عمل در کنار ایمان و صفا و اخلاص و مقاومت را در برابر دشمنان کینه ورز در کنار خود سازی معنوی و روحی فراهم و در وجود خویش نهادینه ساختند.

حجة السلام زهتاپ ارشد عقیدتی سیاسی صنایع دفاع در استان در این مراسم بهترین مرگ را مرگ سرخ و شهادت دانستند و اظهار داشتند : در اسلام هیچ چیزی بالاتر از شهادت نیست همچنانکه از الفبای برجسته نهضت عاشورا شهادت طلبی بوده و خواهد بود و به تعبیر حضرت امام (ره) راه و رسم  شهادت هیچ گاه کور شدنی نیست .

سردار شیروانیان مسئول بنیاد حفظ اثار طی سخنانی اظهار داشتند: هرچه که داریم از برکت خون شهدا می باشد. و شهدا وارثان اصلی این سرزمین هستند.

یاد آور می گردد پیکر مطهر این دو شهید گرانقدر در مناطق عملیاتی فاو و والفجر هشت به تازگی تفحص شده بودند.

One Response to “بازگشت کبوتران خونین بال دفاع مقدس”

  1. سینا گفت:

    سلام
    اخبار خوبی روی سکرین سرور سایتت گذاشتی اما فکر نمی کنی دو تا خبر با یک محتوا (تشییع شهدا) روی سکرین سرور اضافه کاریه؟

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.