شاهین پرس

بازگشت کبوتران خونین بال دفاع مقدس

کدخبر: 1522
۲۳ مهر ۱۳۹۲ در ساعت ۲:۵۰ بعد از ظهر

IMG_1155

همزمان با روز عرفه امام حسین (ع) پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شاهین شهر تشییع شد.

امروز و همزمان با  روز عرفه امام حسین (ع) و سالگرد شهادت مسلم بن عقیل ، سفیر امام حسین (ع)   در کوفه پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس  در شاهین شهر و بردوش مردم ولایت مدار شهرستان تشیع و در صنایع هواپیما سازی (هسا) به خاک سپرده شدند.

این مراسم که با حضور پر شور و گسترده مردم شهرستان ایثارگران ، جانبازان ، خانواده های معظم شهدا و همچنین مسئولین همراه بود از ساعت 8:30 با قرائت زیارت پرفیض عاشورا در مصلی نماز جمعه شروع شد و سپس پیکر شهدای گرانقدر بردوش مردم تشییع و تا صنایع هواپیماسازی هسا همراهی وپس از اقامه نماز در محوطه اصلی این مجتمع به خاک سپرده شدند.

حاجی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیروی از ولایت اظهار داشتند شهدا در دوران دفاع مقدس با جانفشانی در راه ولایت درس بزرگی به همه ما دادند و مایه افتخار سرزمین ابران شدند .

سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان  وزیر دفاع در پیامی که توسط سیرتی مدیر کل صنایع هواپیما سازی هسا قرائت شد ، یاد و خاطره شهدا نه تنها ضامن حرکت پویا و درخشان برای ملت ایران می باشد ، بلکه الگویی نجات بخش از انسانهایی برای امت اسلام هستند که اندیشه و عمل در کنار ایمان و صفا و اخلاص و مقاومت را در برابر دشمنان کینه ورز در کنار خود سازی معنوی و روحی فراهم و در وجود خویش نهادینه ساختند.

حجة السلام زهتاپ ارشد عقیدتی سیاسی صنایع دفاع در استان در این مراسم بهترین مرگ را مرگ سرخ و شهادت دانستند و اظهار داشتند : در اسلام هیچ چیزی بالاتر از شهادت نیست همچنانکه از الفبای برجسته نهضت عاشورا شهادت طلبی بوده و خواهد بود و به تعبیر حضرت امام (ره) راه و رسم  شهادت هیچ گاه کور شدنی نیست .

سردار شیروانیان مسئول بنیاد حفظ اثار طی سخنانی اظهار داشتند: هرچه که داریم از برکت خون شهدا می باشد. و شهدا وارثان اصلی این سرزمین هستند.

یاد آور می گردد پیکر مطهر این دو شهید گرانقدر در مناطق عملیاتی فاو و والفجر هشت به تازگی تفحص شده بودند.