۲۰:۰۶ - پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲

اولین گردهمایی خیرین عرصه بهداشت و سلامت در شاهین شهر برگزار شد

اولین گردهمایی خیرین سلامت و بهداشت شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و معاونین درمان، بهداشت و مدیر روابط عمومی ایشان, جمعی از خیرین و مسوولین شهرستان در تالار پذیرایی خلیج فارس برگزار شد.

 اولین گردهمایی خیرین سلامت و بهداشت شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و معاونین درمان، بهداشت و مدیر روابط عمومی ایشان, جمعی از خیرین و مسوولین شهرستان در تالار پذیرایی خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا ، کمال حیدری رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان در جمع خیرین شاهین شهر گفت : یکی از همکاریهای بین مجمع خیرین و شبکه بهداشت و درمان در شهرستانها ، توسعه فرهنگ پیشگیری و حفظ سلامتی در جامعه است .

کمال حیدری افزود : این مجمع با همکاری خیرین ، معتمدین وافراد شایسته ، سلامتی را در ابعاد جسمی ، روانی ، اجتماعی و معنوی به مردم شریفمان هدیه می دهد و مانع از بروز بیماریها و از دست رفتن سلامتی می شود
رئیس مجمع خیرین استان اصفهان ادامه داد : مجمع خیرین امام هادی (ع) اولین خیریه پیشگیری در عرصه سلامت کشور است که ثبت ملی گردید .

محمد رضا روستا رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر نیز در این همایش بیان نمودند: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند ، ایجاد مجمع خیرین در واقع تشکیلاتی کردن فعالیتهای مردمی است ،و این کار بسیار با ارزشی است
محمد رضا روستا تسریع کرد : با توجه به کاهش شدید میزان اعتبارات تخصیصی به شبکه بهداشت و درمان و استیجاری بودن بیش از 70 در صد مراکز و پایگاههای شهرستان ، تعمیم بر تاسیس مجمع خیرین عرصه بهداشت و سلامت گرفته شد .
وی گفت : شهرستان شاهین شهر و میمه دارای 28 مرکز بهداشتی و درمانی ، پایگاه بهداشت و خانه بهداشت می باشد که جمعیتی بالغ بر 197000 نفر را تحت پوشش قرار داده است .

در ادامه حجة الاسلام و المسلمین هاشمی نماینده مقام معظم رهبری وامام جمعه گز، اشاره ای به سفارشات خداوند به انفاق و عمل خیر در قرآن کریم، احادیثی از پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع) داشت.

در طی این گردهمایی, انتخابات اولین دوره هیات مدیره انجمن خیریه سلامت و بهداشت شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار گردید و افراد ذیل به عنوان اعضاء هیات مدیره و بازرس انتخاب شدند.

اعضای اصلی هیات مدیره به ترتیب تعداد آراء :

آقایان : علیرضا سلیمی- محمدعلی نصیریان- حجت اله طاهرپور- دکتر محمدرضا روستا- رضا مصنوعی- ایوب رحیمی- خسرو مقصودی

اعضای علی البدل هیات مدیره به ترتیب تعداد آراء :

آقایان : مهدی خالقیان- حمیدرضا مسیبی

بازرس اصلی: آقای حسین نجاریان

بازرس علی البدل: محمود موهبت

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.