۰۰:۳۸ - چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲

با حضور نماینده شهرستان؛

شورای مسکن شهرستان شاهین شهر و میمه تشکیل شد

کارشناسان اداره کل مسکن و شهرسازی در حال تهیه طرح زیر گذر کمربندی میمه هستند که مسئولان این پروژه ها قول مساعد داده اند که تا 15 شهریور ماه سال آینده به این پروژه ها به بهره برداری رسید

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ روز گذشته جلسه شورای مسکن شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور حاجی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مهندس دیمویی معاون مدیرکل بنیاد مسکن استان، مهندس امیرخانی مدیر مسکن راه و شهرسازی استان، شهرداران و مدیران ذیربط و جمعی از پیمانکاران قراردادهای سه جانبه ابتدا در دفتر فرماندار تشکیل و سپس بدلیل ازدیاد حاضرین در سالن جلسات فرمانداری ادامه یافت.

در این جلسه که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شده بود ابتدا فرماندار به حاضرین خوش آمد گفت و به بررسی و چگونگی اجرایی شدن  مصوبات جلسه قبل پرداخت، در این رابطه مهندس شکراللهی رئیس برق شهرستان اظهار کرد: از امروز برق رسانی به پروژه مسکن مهر میمه آغاز و ظرف ۱۰ روز آینده پروژه میمه برق دار خواهد شد.

مهندس امیرخانی  مدیر مسکن اداره ی کل راه و شهرسازی استان در خصوص راه دسترسی مردم وطراحی زیر گذر کمربندی میمه گفت : کارشناسان اداره ی کل در حال تهیه ی طرح هستند و تا تاریخ ۱۵ شهریور ماه طرح اجرایی زیرگذر کمربندی میمه آماده خواهد شد.

در خصوص صدور اسناد مالکیت مسکن مهر میمه ظرف ۲ روز آینده مجددا جلسه ای با محوریت فرماندار تشکیل می گردد . در عین حال با همکاری های اداره ی ثبت میمه اسناد تجمیعی  آماده ی صدور است و متعاقب آن صدوراسناد تفکیکی نیز انجام خواهد گردید. آقای فرماندار از رئیس مخابرات شهرستان که در حال گزارش دایری تلفن در مسکن مهر شاهین شهر بود در مورد مسکن مهر میمه استفسار کرد که مهندس ربیعی نیاز به اجرای  ۲۰۰۰ متر کابل مرکزی و هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان را برای تلفن دار کردن مسکن مهر میمه عنوان نمود و در عین حال خاطرنشان کرد که در حال پیگیری تامین اعتبار در این خصوص است .

بر اساس این گزارش در ادامه جلسه مشکلات پروژه های مسکن مهر شهرهای شاهین شهر ، وزوان ، گز  و … نیز مورد بررسی قرار گرفت و راجع به تسهیلات ۳۰میلیونی و بیمه و مالیات پروژه ها تمهیدات لازم اندییشیده شد. مهندس دیمویی معاون مدیرکل بنیاد استان نیز خاطرنشان کرد تسهیلات ۳۰ میلیونی اطلاق عام ندارد و در عین حال مسکن مهر میمه  هم برای دریافت  تسهیلات ۳۰میلیونی معرفی شده است .

همچنین بخوانید:

One Response to “شورای مسکن شهرستان شاهین شهر و میمه تشکیل شد”

  1. کسبه فلکه ورودی شهر میمه گفت:

    با سلام و خسته نباشيد، نماینده محترم با توجه به اینکه رهبر انقلاب امسال را سال اقدام و عمل اعلام نمودند متاسفانه مسيولیین شهرستان فقط با بستن ورودی کمربندی در دهان کدخدا را بستند و کار و فعالیت دارندگان مغازه های فلکه را فلج کرده اند لااقل شما که حرفتان در رو دارد بگویید که این سنگها را بردارند تا بیش از این کسب و کار مغازه داران فلج نشده و آنها را به گدایی وادار نکنند. تو را به خدا شعار رهبر را اجرا کنید فقط روی کاغذ نباشد!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.