۲۰:۵۰ - یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳

بصیری فرماندار شهرستان:

زنده نگه داشتن حماسه سوم خرداد زنده نگه داشتن ارزش ها،ایثار و غیرت است

فرماندار شهرستان گفت: در سوم خرداد و در عملیات آزاد سازی خرمشهر قدرت ایمان سپاهیان اسلام باعث شد دشمن به زانو در بیاید. و باید این حماسه بزرگ هر ساله زنده نگه داشته شود و جوانان امروز از انگیزه، رشادت ها و ولایت پذیری جوانان دیروز الگو بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا“، به مناسبت بزرگداشت حماسه سوم خرداد و سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با حضور فرماندار، معاونین، بخشداران وروسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان جلسه ستاد بزرگداشت در محل فرمانداری تشکیل شد.

علیرضا بصیری فرماندار شهرستان زنده نگه داشتن سوم خردادرا زنده نگه داشتن ارزش ها، ایثار وغیرت دانست و آن را به منظور نقطه عطفی در جنگ تحمیلی دانست که به 2 بخش تقسیم میشود.بخش اول شروع جنگ و تجاوز دشمن به میهن اسلامی تا سوم خرداد که می توان انرا به دفع تجاوز نامگذاری کنیم وبخش دوم را از سوم خرداد تا پایان جنگ و تنبیه دشمن بوسیله حرکتی که جوانان این مرز وبوم درمقابل دشمنی که توسط دنیا مجهز شده به امکانات جنگی بود دانست.

 فرماندار شهرستان در ادامه افزود: در سوم خرداد و در عملیات آزاد سازی خرمشهر قدرت ایمان سپاهیان اسلام باعث شد دشمن به زانو در بیاید. و باید این حماسه بزرگ هر ساله زنده نگه داشته شود و جوانان امروز از انگیزه، رشادت ها و ولایت پذیری جوانان دیروز الگو بگیرند.

بصیری هدف از برگزاری مراسم چهاردهم وپانزدهم خرداد ماه را تبیین  ابعاد والای شخصیت حضرت امام خمینی(ره) ونقش روحانیت و ولایت مطلقه فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از شهداء 15 خرداد دانست. و در ادامه  با مهم ارزیابی کردن برنامه‌های این ایام  بر همکاری همه دستگاه‌های متولی بر اجرای برنامه‌ها تاکید کرد.

 درادامه نجیمی مسئول شورای هماهنگی، عناوین مهمترین برنامه های این ستاد را معرفی و خواستار همکاری همه اعضاء شد.

حجه الاسلام اسلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حضور راویان فتح 8 در مساجد و بیان خاطرات برای نوجوانان و جوانان را جذاب دانست و گفت: نسل جدید ما باید خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی را بفهمند تا در جهت استمرار این حرکت عظیم و انقلابی تلاش و از دست آوردهای آن بخوبی محافظت نمایند.

وی حضور روحانیون را نیز در کاروان 2500 نفره اعزام به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) در 14 خرداد را موجب ترغیب و تشویق زائران دانست و گفت: باید از این ظرفیت بوجود آمده نیز کمال بهره برداری را بنماییم . ایشان آمادگی خود را برای اعزام مباغین و مبلغات برای حضور در جمع زائران مرقد امام در سالروز ارتحال آن عزیز سفر کرده را اعلام نمود.

 

 

ertehal9330

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.