۱۳:۲۵ - جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳

برگزاری همایش معاونین تشکلهای مردمی ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان

جلسه معاونین تشکلهای مردمی ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر شهرستان‌های استان اصفهان در تالار شیخ بهایی شاهین شهربرگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا“، جلسه معاونین تشکلهای مردمی ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر شهرستانهای استان اصفهان در تالار شیخ بهایی شاهین شهربرگزار گردید.

 این جلسه که با حضور حجه الاسلام زهرابی معاون تشکلهای مردمی ستاد مرکز، حجه الاسلام زارعان معاون تشکلهای ستاد استان و معاونین برگزار شده بود، حجه الاسلام اسلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و معاون تشکلهای مردمی ستاد احیاء شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن خیر مقدم و تبریک آغاز فصل نیایش و سالروز ولادت با سعادت امام باقر (ع) و موالید این ماه شریف، شاهین شهر را شهری با صفا که همه قومیتها و گروههای مختلف از سراسر کشور در کنار هم در این شهر و با مسئولینی که دلسوزانه و با اتحاد و انسجام  تلاش و مجاهدت دارند معرفی و گزارشی از برنامه های فرهنگی شهر را ارائه نمود .

 در ادامه حجه الاسلام عبدالهی دبیر ستاد استان، مطالبی را در خصوص اهمیت و فضلیت ماه رجب را بیان و برای همگان توفیقات روز افزون در عبادت و خودسازی در این ماه را مسئلت نمود.

پس از حضور حجه الاسلام ملکیان امام جمعه و بصیری فرماندارشهرستان، معاونین تشکل‌های مردمی، دیدگاهها و نظرات خود را بیان نمودند. 

6548952

6548953

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.