۱۹:۱۲ - پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳

در جلسه شورای اداری شهرستان:

انتقاد حاجی به روزنامه‌ها و نشریه‌های استان

در استان های همجوار همه دست به دست هم داده اند تا اجرای تونل بهشت آباد را منحل کنند و لازم هست که روزنامه ها و نشریه های استان به مردم اطلاع رسانی دقیق انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا، حسینعلی  حاجی دلیگانی  در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه  گفت : از  فرماندار شاهین شهر و میمه  به جهت تشکیل جلسه در زمان غیر اداری که باعث خشنودی مردم می شود و همچنین از اعضای شورای اداری که در بعد از ظهر با اشتیاق به این جلسه آمده اند تشکر کرده  و ابراز امیدواری کرد روزی  تمام جلسات ادارات ، بعد از ظهر ها برگزار گردد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی براولویت قرار دادن نیروی های بومی در بحث سرمایه گذاری و انجام پروژه ها تأکید کرد و گفت: اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریالی جهت خشکسالی به استان تخصیص یافت که فقط ۸۵۰ میلیون تومان به این شهرستان اختصاص یافته که بسیار کم است.

ایشان ادامه داد: هر مدیری که امروز ساکت بنشیند که پول به او بدهند بداند که کاملاً اشتباه می کند. از در آمدهای تملک دارایی حدود ۳۳% اختصاص یافته است و بایستی در همین حد هم پیگیری و اخذ شود. مبادا مدیری دنبال نکند و اجحاف به شهرستان شود و از فرماندار محترم می خواهم هر مدیری که بتواند بیشترین سهم را از استان بگیرد مورد تشویق قراردهد.

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی آمادگی خود جهت پیگیری از طریق مسئولان بالا دستی را اعلام و خاطر نشان ساخت: بنده همواره اعلام کرده ام، کارهایی که در تهران و از طریق مرکز بایستی دنبال شود را آمادگی دارم و بابت این موضوع از مدیران دستگاه هایی که وقت مرا گرفته اند تشکر می کنم.

ایشان به طرح جامع خدمات شهری نیز اشاره کرد و افزود: این طرح هم اکنون در مجلس در حال بررسی است ولی دستگاه های خدمات رسان با این طرح مخالفت می کنند.

آقای حاجی ضمن تأکید بر وضعیت بحرانی فاضلاب فرسوده شاهین شهر ادامه داد: در خصوص شبکه فاضلاب و فرسودگی آن به صورت کتبی به وزیر محترم نیرو اعلام کردم و از او خواستم تا با اعزام هیأتی جهت بازدید میدانی هر سریعتر چاره اندیشی کنند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم موضوع آب را مهمترین مشکل استان عنوان نمود و افزود: جلسه ای مورخ ۱۳۹۳/۱/۱۹در استانداری اصفهان با حضور وزیر محترم نیرو تشکیل شد که بنده صرفاً جهت شرکت در این جلسه با وجودی که دعوت هم نشده بودم به اصفهان آمدم و اعتراضم را جهت مصوبه شورای عالی آب اعلام کردم و خواستم که به کارشناسی های ۱۲ سال اخیر در این طرح عمل کنند.

ایشان ضمن انتقاد به نشریه های استان جهت اطلاع رسانی به مردم گفت: در استان های همجوار همه دست به دست هم داده اند تا اجرای تونل بهشت آباد را منحل کنند و لازم هست که روزنامه ها و نشریه های استان به مردم اطلاع رسانی دقیق انجام دهند.

آقای بصیری فرماندار محترم شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در سخنانی ضمن تشکر از آقای حاجی به خاطر پیگیری هایی که در خصوص مشکلات شهرستان انجام می دهند گفت: وجود نماینده دلسوز و آگاه به مسائل اجرائی و دارای ارتباط قوی و محکم با مرکز کشور غنیمتی بزرگ برای ماست که بایستی به نحو احسن از وجود این عزیز بهره ببریم.

ایشان رعایت نظم و انظباط اداری و برخورد مناسب با ارباب رجوع را از وظایف اصلی ادارات و دستگاه ها عنوان و افزود: ارزشیابی از دستگاه ها و ادارات را شروع کرده ایم و انتظار داریم که ادارات در خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکنند و ضمن تعامل سازنده با رسانه ها پاسخگوی عملکرد خود به مردم باشند.

رئیس شورای اداری شاهین شهر و میمه اولویت کار دستگاه های اجرایی را جذب سرمایه دانست و گفت: همه دستگاه ها موظف به همکاری برای استقرار واحدهای سرمایه گذاری هستند.

2 Responses to “انتقاد حاجی به روزنامه‌ها و نشریه‌های استان”

  1. مهران ا. گفت:

    با سلام و خسه نباشید به شاهین نا
    از اینکه صحبهای مسئولین را درج می کنید متشکرم
    1- از اقای حاجی می پرسم چرا به معضل اب، به عنوان یک معضل ملی نگاه نمی کنید؟ چرا فقط دغدغه اب اصفهان را دارید؟ با اجرای پروژه بهشت اباد ، کارون در عمل دو سوم اب خود را از دست می دهد و استان خوزستان و بالطبع کشاورزی اباد ان خطه دچار بحران جدی می شود.
    چرا برای تعدیل مصرف اب صنایع پر مصرف مانند فولاد و ذوب و … که در سال بالای دهها میلیون لیتر مصرف دارند چاره ای نمی اندیشید؟
    و از همه بدتر، شما به عنوان یک مدیر ارشد نظام، به جای کوبیدن بر طبل تفرقه ، باید وحدت را تقویت کنید نه اینکه از روزنامه ها بخواهید فلان کنند و فلان.

  2. مهران ا. گفت:

    سلام آقای فرماندار
    می دانید که علیرغم متمدن بودن مردمان شاهین شهر و سطح سواد بالای ایشان ، در استان دید مناسبی نسبت به شاهین شهر ندارند که این موضوع موجبات دلخوری مسئولین شهرستان را نیز فراهم آورده است.
    یکی از این نکات، عدم توجه تعدادی انگشت شمار به مقوله حجاب است. چندی قبل، در یکی از بانک های شهر پوشش بسیار نامناسب خانمی را دیدم و دیدم که متاسفانه نگاه دیگران را نیز جلب کرده است.
    به هر طریق ممکن، از ارشاد و انذار و تهدید و … گرفته تا هر روشی که خودتان می دانید جلوی این معدود افراد را بگیرید و برخورد کنید تا امنیت روانی مردم فراهم آید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.