۲۱:۴۳ - سه شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۳

همسر شهید رضایی نژاد در مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا:

شهید رضایی نژاد دارای اندیشه‌ای پویا و خلاق و رو جلو بود

حجة الاسلام علی بخشی گفت: در طول تاریخ اسلام هیچ گاه تشیع در مقابل ستمگران سرخم نیاوردند. شهدای ما نیز برای حفظ عزت و اقتدار نظام از عزیزترین سرمایه خود یعنی جانشان گذشتند تا به ابرقدرتهای پوشالی ثابت کنند که ما در راه حفظ عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هرگز کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا، با حضور خانواده‌های معظم شهدا(شهید داریوش رضایی نژاد،شهیدان هاشمی،شهید مجید درتومیان )،فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر، جانشین ریاست دانشگاه، نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه و جمعی از دانشجویان دانشگاه مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدا برگزار گردید.

حجة الاسلام علی بخشی نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه مالک اشتر در مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست، بیان داشت: مردان خدا تشنه شهادت و رسیدن به قرب الی الله هستند.

حجة الاسلام علی بخشی افزود: تمام اولیا درخواستشان از خدا شهات بوده و در حدیث قدسی آمده: مرگ حیات جاودانه‌ای است اگر بدانید چه چیزی برایتان مهیا کرده اند اینگونه در دنیا آرام نبودید.

وی افزود: در طول تاریخ اسلام هیچ گاه تشیع در مقابل ستمگران سرخم نیاوردند. شهدای ما نیز برای حفظ عزت و اقتدار نظام از عزیزترین سرمایه خود یعنی جانشان گذشتند تا به ابرقدرتهای پوشالی ثابت کنند که ما در راه حفظ عزت و اقتدار نظام مقدس اسلامی هرگز کوتاه نخواهیم آمد.

برادر شهیدان هاشمی صداقت را شرط همه شهدا دانست و افزود: آنها برای ماندن ادامه شجره طیبه در روی کره خاکی تلاش کردند و از جانشان گذشتند . امروز شما نیز با تولید علم اعم از علم مادی، علم مدنی . علم معنوی تلاش کنید تا این عزت واستقلال ادامه داشته باشد.

مهندس پیرانی همسر شهید داریوش رضایی نژاد با اشاره به دوران تحصیل شهید رضایی نژاد در دانشگاه صنعتی مالک اشترشاهین شهر خاطراتی از این شهید والامقام را بیان کرد و گفت : دانشگاه مالک اشتر محل تحصیل و پرورش نخبگانی است که برای پیشرفت انقلاب اسلامی با اراده‌ای قوی  و پشتکار شبانه روز تلاش می کنند است.

همسر شهید رضایی نژاد به تلاش و جدیت قوی شهید اشاره کرد و گفت شهید رضایی نژاد دارای اندیشه‌ای پویا و خلاق و رو جلو بود و هیچ گاه سکون نداشت .

وی تعهد و مسئولیت پذیر بودن  را مهمترین ویژگی شهید معرفی کرد و افزود: شهید رضایی نژاد در آینده خصوص دخترش گفته: مهم این است که آدم مسئولیت پذیری باشد.

 

بیان خاطره و قرائت شعرتوسطخواهر شهید مجید درتومیان، رونمایی از کتاب “شهید علم” (توسط دانشجویان دانشگاه و در خصوص شهید رضایی نزاد طراحی و چاپ شده بود)، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و گروه مستند ساز و نمایش دانشگاه و اجرای نمایش تئاتر دفاع مقدس توسط گروه تئاتر دانشگاه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

یاد آور می گردد این مراسم به همت بسیج دانشجویی دانشگاه مالک اشتر برگزار شده بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.