۱۴:۳۵ - سه شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۲

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

اصول جمهوری اسلامی مشخص و غیر قابل تغییر است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: خطوط قرمز جمهوری اسلامی مشخص است و باید با عملکردی هوشمندانه از منافع مردم و تمامیت ارضی کشور دفاع کنیم.

139111020000683   
 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: خطوط قرمز جمهوری اسلامی مشخص است و باید با عملکردی هوشمندانه از منافع مردم و تمامیت ارضی کشور دفاع کنیم.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا به نقل از تسنیم ، حسینعلی حاجی  پیرامون دیپلماسی رسانه‌ای رئیس جمهور‌‌‌ در آستانه سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد: در هر حال جمهوری اسلامی اصول مشخص خود را دارد و چگونگی برخوردهایش در عرصه دیپلماتیک متفاوت است و دیپلمات‌های کشورمان می‌توانند به صورت هنرمندانه با حفظ این اصول به اهداف مقدس نظام و منافع ملی مردم دست یابند.

وی تصریح کرد: در دنیای دیپلماسی طرف‌های مقابل از هر نوع تکنیکی استفاده می‌کنند و در این راستا هم مقامات دولتی کشور می‌توانند با یک دید تیز و مورد توجه قرار دادن تکنیک‌ها به اهداف مورد نظر دست یابند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر توانمان را به صورت حداکثری جمع کنیم، در اعمال تکنیک‌ها کم نمی‌آوریم ولی در عین حال باید این نکته را مد نظر قرار دهیم که با یک کشوری روبه رو هستیم که خوی گرگ منشی دارد و اگر ضعف نشان دهیم این دشمن دیرینه با خوی طمع ورزی خود جلو می آید و درصدد تامین انحصاری طلبی‌هایش گام برمی‌دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که دلیل آشفتگی صهیونیست‌ها و گروه‌های فشار در آمریکا را چه می دانید، گفت: تا به حال تکنیک‌های مدنظر مقام معظم رهبری در بحث نرمش قهرمانانه به کار برده شده و مشخصاً گروه‌های جنگ‌طلب بخشی از صحنه را باخته‌اند و با طرح‌های مضحک مانند مقابله با لبخند روحانی به دنبال جبران شکست هستند که در این مورد عملکرد هوشمندانه سیاست‌مداران حائز اهمیت است.

حاجی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و ایثارگری‌های صورت گرفته در طول جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: اگر امروز شاهد استقلال کشور هستیم و از طعم شیرین ثبات بهره‌مندیم باید خود را وام‌دار شهدای گرانقدر کشورمان بدانیم که با رشادت‌های خود مانع از تجزیه کشور شدند و سرافرازی و اقتدار را برای ایران به ارمغان آوردند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.