۱۶:۱۸ - جمعه ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۳

با تصویب شورای اسلامی شاهین شهر:

تعویض 200 کیلومتر از شبکه فاضلاب شاهین شهربا کمک20میلیارد ریالی شهرداری

طی پنج ماه گذشته 19 حادثه ریزش شبکه فاضلاب در شاهین شهر رخ داده است و این شبکه به علت فرسودگی و عمر زیاد به توجه ویژه نیاز دارد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا، به منظور بررسی مشکل فرسودگی شبکه فاضلاب شاهین شهر و حوادث رخ داده اخیر ، جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ، رییس شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران بخش های خدمات رسان شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد.

در ابتدای جلسه هاشم امینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان طی گزارشی اعلام کرد: طی پنج ماه گذشته 19 حادثه ریزش شبکه فاضلاب در شاهین شهر رخ داده است و این شبکه به علت فرسودگی و عمر زیاد نیاز به توجه ویژه دارد.
وی ادامه داد: شبکه فاضلاب شاهین شهر بیش از 300 کیلومتر است که 200 کیلومتر آن باید تعویض شود و این مرهون حمایت دستگاه های حاضر در شهرستان و کمک های استانی و ملی می باشد.
علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه نیز ضمن تشکر از حمایت و همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان خواستار تسریع در اتمام عملیات مرمت شبکه فاضلاب شاهین شهر با اصول و استانداردهای لازم شد و برنظارت شهرداری بر نحوه اجرای صحیح ، اطلاع رسانی به عموم شهروندان و همراهی سایر ادارات تاکید کرد.
علی اصغر ذاکری شهردار شاهین شهر در خصوص شرایط بحرانی پیش آمده گفت: اینک ما وامدار برنامه ریزی و اجراییات مدیران سال های دور شهر هستیم و باید به گونه ای اصولی و صحیح عمل کنیم تا در آینده شهر دچار چنین بحران و مشکلی نشود.
شهردار شاهین شهر افزود: به منظور تسریع اجرای عملیات مرمت شبکه فاضلاب و تامین رفاه شهروندان و کاهش زمان عملیات این پروژه شهرداری شاهین شهر با حمایت و تصویب شورای اسلامی شهر مبلغ 20 میلیارد ریال از هزینه ای اجرایی را بر عهده خواهد گرفت و به خاطر جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان این مبلغ طی مدت دو سال از سوی شرکت آب و فاضلاب به خزانه شهرداری عودت داده خواهد شد.
در پایان کلیه مسوولان با حضور در محل اجرای عملیات ، نظاره گر نحوه اجرا و روند پیشرفت پروژه بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.