۲۱:۴۵ - چهارشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۳

از مسئولین شهرستان انتظار پاسخ گویی داریم؛

بارش تند باران بهاری و مشکلاتی که در پی داشت

با وجود اینکه یک سوم جمعیت شاهین شهر در محله گلدیس ساکن هستند، با انواع کمبودها و مشکلات از قبیل مشکل آب، فضای سبز، روشنایی، آسفالت و … روبرو هستند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا، از ساعات ابتدایی امروز پس از وزش باد نسبتا شدید در شاهین شهر و آغاز بارش باران رحمت الهی طراوتی تازه به شهر و مردمانش بخشید و غبار آلودگی را از بین برد.

baran7

بارش باران اگرچه لطافت بهاری دومین ماه از سال را دو چندان کرد و جان تشنه درختان  و مزارع را سیراب کرد، ولی  برخی از اهالی شهر را دچار دردسر کرد.

البته همه می دانیم که رحمت الهی هیچ گاه دردسر نیست،  این دردسر و مشکل در اثر بی توجهی برخی مسئولین است که با وجود درخواستهای مکرر جهت رسیدگی مورد بی توجهی قرار گرفت، این نعمت الهی که جای بسی شکرگذاری را دارد برای برخی به نغمت تبدیل کرد.

به راستی تا کی باید نظاره گر تبعیض و بی توجهی باشیم. آیا مسئولین شهر به خود زحمت داده و می دانند که این تصاویر کجای شهر برخوردار شاهین شهر است؟ چرا علی رغم درخواستهای مکرر به وضعیت این محله رسیدگی نمی شود؟

baran13

پس از گذشت قریب به 7 ماه از عمر شورای چهارم که مکرر در پاسخ به درخواست ها،  فقط وعده رسیدگی داده شده، پس وعده‌های داده شده کی باید تحقق پیدا کند؟

با وجود اینکه یک سوم جمعیت شاهین شهر در این محله ساکن هستند، با انواع کمبودها و مشکلات از قبیل مشکل آب، فضای سبز، روشنایی، آسفالت و … روبرو هستند.

baran10

baran11

baran14

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.