۱۹:۱۰ - سه شنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۳

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان:

پژوهش محوری اعضای هیأت علمی لازمه رشد و توسعه علمی دانشگاه است

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: اعضای هیأت علمی همواره می‌بایست به پژوهش محوری توجه داشته باشند چون لازمه پیشرفت علمی در دانشگاه است.

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا، به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، حسین فقیهیان شب گذشته در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر آموزش، پژوهش و ساختار سازی را دو وظیفه و رسالت کارکنان و اساتید واحد شاهین‌شهر برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت‌های سریع در دنیای امروز و دسترسی به تکنولوژیهای نوین در دنیا، پژوهشگران می‌بایست بدون وقفه به فعالیتهای پژوهشی خود ادامه دهند تا از دستیابی به اطلاعات و پژوهش‌های جدید غافل نشوند.

وی افزود: میزان ترقی و پیشرفت جوامع در دنیای امروز به طرح‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی بستگی دارد و بدون توجه به این مقوله نمی‌توان انتظار پیشرفت و موفقیت در عرصه علمی را داشت .
فقیهیان ارتقای دستاوردهای اعضای هیأت علمی دانشگاه را ضروری دانست و تصریح کرد: اعضای هیأت علمی دانشگاهها را با توجه به میزان دانش و دستاوردهای علمی آنان مورد سنجش و ارزیابی  قرار می‌دهند و اساتید می‌بایست در راستای ارتقای سطح علمی و دانش خود گام‌های جدی و مصمم بردارند.
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به لزوم ادامه تحصیل اعضای هیأت علمی با مرتبه مربی تا مقطع دکتری افزود: ارتقای سطح علمی مربیان به سطوح تحصیلی بالاتر باید مدنظر قرار گیرد و برای رشد و پیشرفت دانشگاه بسیار ضروری می‌باشد.
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر به دلیل همجواری با صنایع اصلی استان اصفهان از قبیل نیروگاه تولید برق، پالایشگاه نفت و پتروشیمی اصفهان، صنایع کارگاهی، کارخانجات و همچنین صنایع هواپیماسازی ایران دارای پتانسیل‌های بسیار خوبی است که باید از این  فرصت استفاده لازم را نمود.
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.